Guide / manual til Firebird Embedded datab~
Fra : Ukendt

Dato : 23-04-08 21:00

Hej.

Jeg har forgæves ledt efter en guide eller manual til at få Firebirds
embedded database til at fungere.

Jeg har selvfølgelig googlet og søgt på firebirdsql.org, men uden at finde
noget, jeg kunne bruge.

Har i et bud?

Michael.

Fra : Arne Vajhøj

Dato : 24-04-08 01:58

Michael Sørensen wrote:
> [...]
> embedded database til at fungere.
>
> Jeg har selvfølgelig googlet og søgt på firebirdsql.org, men uden at finde

Hvilket programmerings sprog & platform ?

Arne

Fra : Ukendt

Dato : 24-04-08 15:30

"Arne Vajhøj" <arne@vajhoej.dk> skrev i en meddelelse

> Hvilket programmerings sprog & platform ?

Delphi og Windows

Fra : Arne Vajhøj

Dato : 27-04-08 04:29

Michael Sørensen wrote:
> "Arne Vajhøj" <arne@vajhoej.dk> skrev i en meddelelse

> Delphi og Windows

Ugh. Det var værre.

Du skal have fat i en eller anden komponent/unit som kan
lægge sig mellem din kode og FireBird Win32 DLL'erne
(fbembed.dll, icudt30.dll, icuin30.dll, icuuc30.dll).

Men jeg er ikke Delphi kyndig nok til at kunne guide
dig med hensyn til hvor du finder sådan en.

Arne

Fra : Ukendt

Dato : 26-04-08 09:08

"Arne Vajhøj" <arne@vajhoej.dk> skrev i en meddelelse

> Hvilket programmerings sprog & platform ?

Hej Arne.

Det er Delphi og Windows

Fra : Stig Johansen

Dato : 05-05-08 21:28

"Michael Sørensen" <.> wrote:

> Det er Delphi og Windows

Hvis det ikke _skal_ være firebird, så tag et kig på SQLite.

Den styrer simpelthen for vildt til den slags ;)

Stig Johansen