min søn ragerer lidt underligt ,når han sl~
Fra : B.M.

Dato : 20-04-08 05:51

Jeg har en dejlig dreng, på snart 4 år, som jeg deler med hans mor.Vi bor
ikke sammen, mig og moderen.Når min søn slår sig ,eller som han gjorde igår,
kom til at klemme fingrene, reagerer han lidt mærkeligt.Istedet for at søge
trøst, kryber han helt sammmen, og siger ikke rigtigt noget.Han begynder
ikke at græde , men stiller sig f.eks i et hjørne, med hovedet vendt væk, og
siger ikke rigtigt noget.Hvis jeg så tager om ham, og fortæller ham at man
godt må græde , når man har slået sig, kan han godt finde på at slå på mig..
Jeg er nervøs for , om det bunder i noget ,som han har set da han var lidt
mindre. Han mor var sygelig jaloux, og har slået på mig flere gange , mens
jeg skiftede ham , eller stod med ham på armen. Hvor jeg ligesom ikke lod
mig mærke med det, da jeg jo stod med ham Men vi har som sagt ikke boet
sammen de sidste par år..Jeg elsker min søn, og han fungerer ellers helt
normalt i det daglige....Hilsen BM..

Fra : Frank E. N. Stein

Dato : 20-04-08 11:02

B.M. skrev:
> [...]
> mig mærke med det, da jeg jo stod med ham Men vi har som sagt ikke boet
> sammen de sidste par år..Jeg elsker min søn, og han fungerer ellers helt

Din søn kan muligvis være sansesart. Det kan afstedkomme den reaktion.

Fra : Per Vadmand

Dato : 20-04-08 11:04

Frank E. N. Stein wrote:

> Din søn kan muligvis være sansesart. Det kan afstedkomme den reaktion.

Måske får han bank? Det kan også gøre det.

Per V

--
"Bag enhver stor mand står en undrende svigermor."

Hubert Humphrey

Fra : Frank E. N. Stein

Dato : 20-04-08 13:55

Per Vadmand skrev:

> Måske får han bank? Det kan også gøre det.

Det skal jeg ikke kunne udtale mig om, jeg har ikke erfaringer med børn
der får bank.

Fra : Ludvig Nielsen.

Dato : 20-04-08 18:18

B.M. kom med denne ide:
> [...]
> de sidste par år..Jeg elsker min søn, og han fungerer ellers helt normalt i

Som der bliver nævn længere nede i tråden, så kan han være sansesart,
jeg smider lige et link til en historie om en lille pige, om du kan
bruge det ved jeg ikke, men jeg håber du/I finder årsagen og får
hjulpet den lille fyr.

http://www.praematur.dk/Default.aspx?ID=72&action=ShowThread&ThreadID=1326

--
mvh.