Procedure ved opsigelse af TDC abbonement
Fra : martin

Dato : 15-04-08 16:56

Hej

Jeg har meddelt TDC at jeg vil opsige min TDC city aftale med ip-telefoni d.
30 april.

Hvad gør jeg med det udstyr TDC har leveret til mig (modem+ip-telefoni
adapter)? skal TDC have det igen eller hvordan?

Martin Kaltoft

Fra : Jesper Nielsen

Dato : 15-04-08 18:11

> [...]
>
> Hvad gør jeg med det udstyr TDC har leveret til mig (modem+ip-telefoni
> adapter)? skal TDC have det igen eller hvordan?

Du modtager sikkert et brev, som forklarer hvad de vil have dig til at gøre
med det.

--
Mvh. Jesper

Fra : Kim Voss Schrader

Dato : 15-04-08 18:14

Hej!

Jesper Nielsen wrote:
> Du modtager sikkert et brev, som forklarer hvad de vil have dig til at gøre
> med det.

Jep. Jeg fik et brev, og prompte byttet udstyret til 50,- i nærmeste TDC butik.
Selvfølgelig er det ikke alverden, men udstyret er jo trods alt deres ejendom.

--
Mvh, Kim Voss Schrader

Fra : Kim Voss Schrader

Dato : 15-04-08 18:14

Hej!

Det var så et ADSL-abonnement skulle jeg nok lige tilføje.

--
Mvh, Kim Voss Schrader

Fra : "Morten Bjergstrøm"

Dato : 17-04-08 17:37

Kim Voss Schrader <usenet1@mumbojumbo.dk> skrev:

> Jep. Jeg fik et brev, og prompte byttet udstyret til 50,- i
> nærmeste TDC butik. Selvfølgelig er det ikke alverden, men
> udstyret er jo trods alt deres ejendom.

Fik du ligefrem penge for at returnere udstyret?
Hvordan kan det være?

--
Morten http://miljokemi.dk

Fra : Kim Voss Schrader

Dato : 17-04-08 20:51

Hej!

Morten Bjergstrøm wrote:
> Fik du ligefrem penge for at returnere udstyret?
> Hvordan kan det være?

Et halvt salgstrick velsagtens. 1) De vil gerne have udstyret tilbage og 2) så
bruger man måske lidt ekstra kroner samtidigt i butikken. Fik faktisk et
gavekort, men de gav mig efterfølgende pengene fordi jeg spurgte pænt :) Det var
også svært at finde noget til en hund i butikken.

Havde nemlig to sæt ADSL-udstyr (både flyttet og opsagt efterfølgende kvartal).

--
Mvh, Kim Voss Schrader

Fra : Hans

Dato : 15-04-08 19:28

martin wrote:
> [...]
>
> Hvad gør jeg med det udstyr TDC har leveret til mig (modem+ip-telefoni
> adapter)? skal TDC have det igen eller hvordan?

De plejer at sende en såkaldt vendekasse med en pakkelabel, hvor portoen er
betalt, så du kan returnere udstyret til dem. Der går først moks i sagen
hvis du prøver og returnere tingene udenom deres system, så det kan bestemt
ikke anbefales.

Hans