TDC Play problemer
Fra : jones_net

Dato : 15-04-08 01:53

Hejsa

I følge TDC's side skulle mit Duet abo. give mig adgang til Play, men
selvom jeg har en konto, hvor nummeret er koblet på, så har jeg ikke
adgang, når jeg forsøge via min PC at downloade...
Mit internet er via Cybercity Erhverv.

Kan det være, at jeg kun kan downloade via Fly/mobil, når jeg nu har
adgang via mobilen? Burde jeg ikke kunne downloade via min PC? (Min
tlf. kan ikke sådan noget smart noget

Kan ikke rigtigt finde noget på deres sider om dette...

/J

Fra : JYH

Dato : 15-04-08 11:28

jones_net wrote:

> Kan det være, at jeg kun kan downloade via Fly/mobil, når jeg nu har
> adgang via mobilen? Burde jeg ikke kunne downloade via min PC? (Min
> tlf. kan ikke sådan noget smart noget

Fly skal bruges til download til mobil, så du må ud at have en mobil,
der kan sådan noget halløj.
Vil du downloade via pc, skal du selvfølgelig have et TDC bredbånds abo.
Adgangen til Play betales jo gennem abonnementet.
Dog kan du ikke bruge Play med Bredbånd City abo.