Til COD4 spillerne
Fra : Hagar

Dato : 14-04-08 09:45

Hej

Til jer der spiller COD4, kan jeg ikke få jer til at gå til vores hjemmeside
og klikke et par gange? Jeg har sat en afstemning op om hvor mange baner der
skal være med i en rotation, og så hvilke baner der bare skal være med. Det
er fordi vi vil sætte en server op der er mere sjov at spille på, så vi kan
få så mange ind som muligt.
Desværre er det kun muligt at klikke én gang på hver afstemning, så der er
brug for at mange af jeg går ind og sætter jeres mærke.

Skulle i have nogle andre ideer til opsætningen af serveren, så bare spyt
ud, så vil jeg tage det med i "ide-udvalget".

www.sergeant.dk / http://www.sergeant.dk/cod4/afstemning.htm

Hagar