Uwe vil stoppe med at lave film, hvis 1 mi~
Fra : Sren Kjeldsen

Dato : 07-04-08 21:34

http://www.slashfilm.com/2008/04/06/uwe-boll-will-quit-making-movies-with-one-million-signatures/

Lad os nu få stoppet de forfærdelige spil-filmatiseringer :)

Fra : Martin

Dato : 07-04-08 22:44

Sren Kjeldsen wrote:
> http://www.slashfilm.com/2008/04/06/uwe-boll-will-quit-making-movies-with-one-million-signatures/
>
> Lad os nu få stoppet de forfærdelige spil-filmatiseringer :)

Hvorfor?

Jeg synes nu at Hitman faktisk var ret god og levede op til spillet -
alle dem der siger der mangler kærlighedsscener eller hvad faen det nu
er de siger har vist aldrig prøvet spillet, en snigmorder kender sku da
ikke til kærlighed!

Fra : Peter Lykkegaard

Dato : 07-04-08 23:06

"Martin" skrev

> en snigmorder kender sku da ikke til kærlighed!

Pjat med dig
Da er da tydeligt at Hitman er vanvittigt forelsket i sine våben :)

- Peter

Fra : Sren Kjeldsen

Dato : 07-04-08 23:14

"Martin" <martin@aarhof.invalid> skrev i en meddelelse

> [...]
> siger har vist aldrig prøvet spillet, en snigmorder kender sku da ikke til

Det synes jeg bestemt ikke!
Kritikken var at der nemlig VAR kærlighedsscener! Og at han viste al for
meget følelse i forhold til hans spilkarakter. Desuden var plottet
latterligt og hele hans baggrundshistorie blev ødelagt og veg alt for meget
fra spillets. Action'et var også for tåbeligt hollywood-agtigt og der var
slet ikke noget realistisk og snigende over hans mordmetoder i filmen. Det
var det typiske John Woo-efterligning og endda lidt dårligt koreograferet
kampsport mod en SORT Hitman! Ikke fordi jeg er racist, men han var bare så
meget til stede bare fordi at filmen skulle være mere pro-multi racial. Det
har overhovedet intet med spillene at gøre, hvor alle "hitmen" er kloner!
Timothy Olyphant "prøvede" også for meget i forhold til at man faktisk
skulle gå efter en mere Terminator-agtig skuespiller, der kunne levere den
rå og hurtige død til sine "targets". At man kunne ødelægge et så genialt
spilkoncept er utroligt.

Der er dog få anstændige "spil films"-undtagelser.
Den første Mortal Kombat-film var så cheesy at den var god og "Silent Hill"
synes jeg var meget vellykket, især i forhold til at jeg aldrig har spillet
spillene.

Fra : Kim2000

Dato : 07-04-08 23:34

> [...]
> siger har vist aldrig prøvet spillet, en snigmorder kender sku da ikke til

Hitman er da ikke Uwe(?).

Anyway, så længe vi er så dumme fortsat at se de skrækkelige film (som
Hitman forresten ikke var), så bliver han ved med at lave film og vi kan så
have et had-kærlighedsforhold til manden.

Fra : Anders Ecklon

Dato : 08-04-08 05:58

"Sren Kjeldsen" <lordseverin@tele2adsl.dk> wrote in message
> http://www.slashfilm.com/2008/04/06/uwe-boll-will-quit-making-movies-with-one-million-signatures/
>
> Lad os nu få stoppet de forfærdelige spil-filmatiseringer :)

Ja har skrevet under. Tror dog ikke han stopper alligevel :(

Ps. Uwe Boll har hverken haft noget at køre med Hitman, Silent hill eller
Mortal kombat.
http://www.imdb.com/name/nm0093051/

Mvh Anders

Fra : Sren Kjeldsen

Dato : 08-04-08 08:04

"Anders Ecklon" <andersfjernmig@lupine.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
>
> Ja har skrevet under. Tror dog ikke han stopper alligevel :(
>
> Ps. Uwe Boll har hverken haft noget at køre med Hitman, Silent hill eller

Det er jeg udmærket klar over :)

Tråden kom bare til at dreje sig hen på spilfilmatiseringer generelt

Fra : Peter Krogh

Dato : 09-04-08 22:53

/signed

Fra : Kenneth

Dato : 10-04-08 17:59

"Sren Kjeldsen" <lordseverin@tele2adsl.dk> wrote in message
> http://www.slashfilm.com/2008/04/06/uwe-boll-will-quit-making-movies-with-one-million-signatures/
>
> Lad os nu få stoppet de forfærdelige spil-filmatiseringer :)

Hvor latterligt

Med Venlig Hilsen / Best Regards
Kenneth Iversen