Nye maps til COD4
Fra : Per Nielsen

Dato : 30-03-08 12:34

Ja, nu kan i også få en lang næse ;oP Kommer nemlig kun til Xbox og
Playstation...TELL ME WHY

http://shacknews.com/onearticle.x/51982

Fra : Hagar

Dato : 30-03-08 13:35

"Per Nielsen" <dazzler53@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Ja, nu kan i også få en lang næse ;oP Kommer nemlig kun til Xbox og
> Playstation...TELL ME WHY
>
> http://shacknews.com/onearticle.x/51982

Et hurtigt kig på siden, så ser jeg at de måske også kommer til pc, så vi
skal måske nøjes med at tørre næsen ind til dommen kommer

Hagar

Fra : Per Nielsen

Dato : 30-03-08 17:08

"Hagar" <nogo31@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Et hurtigt kig på siden, så ser jeg at de måske også kommer til pc, så vi
> skal måske nøjes med at tørre næsen ind til dommen kommer
>
> Hagar

Ja, jeg så det godt lige efter jeg havde postet Nu har jeg taget en
tudekiks, og så må vi se...

Fra : Hagar

Dato : 30-03-08 17:36

> Ja, jeg så det godt lige efter jeg havde postet Nu har jeg taget en
> tudekiks, og så må vi se...

LOOOL

Hagar

Fra : Hagar

Dato : 30-03-08 21:21

> Ja, jeg så det godt lige efter jeg havde postet Nu har jeg taget en
> tudekiks, og så må vi se...

Så vil jeg også tage en tudekiks, se lige den her, og hvor er jeg
misundelig, ØV
http://threespeech.com/blog/?p=939

Hagar