BF2 - unlocks
Fra : Jacob Bjørn

Dato : 24-03-08 16:13

Nu har jeg spillet BF 2 en del på det sidste, men synes ikke rigtig jeg har
mulighed for at unlocke nogen nye våben, selvom jeg er steget et par grader,
hvordan kan det være?

Og er jeg den eneste der synes at spillet er lang tid om at loade, altså
online når man skal på en server?

/Jacob

Fra : Hagar

Dato : 24-03-08 17:53

"Jacob Bjørn" <jacobkosovo@REMOVETHIShotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> grader, hvordan kan det være?
>
> Og er jeg den eneste der synes at spillet er lang tid om at loade, altså

Når du er inde og spille, så skal du vælge server som er "ranked" server, så
skulle det gerne tælle med.
Spillet kan godt lide en del RAM, så hvis du har 1Gb i nu, så skal du se
løjer med 2Gb. Grafikkortet kan også have indflydelse, og så er der de
servere du kobler op på, hvad er pingen til dem.

Hagar

Fra : Jacob Bjørn

Dato : 24-03-08 18:19

"Hagar" <nogo31@hotmail.com> wrote in message

> [...]
> løjer med 2Gb. Grafikkortet kan også have indflydelse, og så er der de
> servere du kobler op på, hvad er pingen til dem.

Ranked servere kører jeg allerede på (Har spillet en del BF2142 tidligere),
så det er jeg med på - synes bare det tager lang tid at stige i graderne (ja
det er sgu nok bare mig der er en ringe spiller skal du se

Har 1 GB ram pt.

Ping'en på serverne plejer jeg at holde så lav så mulig, <60....

Fra : Hagar

Dato : 24-03-08 18:52

> [...]
>

> Har 1 GB ram pt.
>
> Ping'en på serverne plejer jeg at holde så lav så mulig, <60....

Se, det med at du er en ringe spiller, den skrev du selv, og ikke mig

Du kan se på min profil i BF2, og se hvilken rank jeg har kontra den tid jeg
har brugt, så har det ikke gået så stærkt med graderne hos mig heller. Når
jeg spiller, så er det for at vinde, ikke at få unlocks, men for pokker det
ikke er sjovt at tabe
http://bf2s.com/player/77012924/

Jeg spiller i øvrigt ikke BF2 for tiden, jeg er faldet totalt for COD4,
eller også er det fordi jeg ikke kan huske login og password til spillet,
det røg ud da jeg fik min nye maskine

Hagar

Fra : Jacob Bjørn

Dato : 24-03-08 18:22

> [...]
> løjer med 2Gb. Grafikkortet kan også have indflydelse, og så er der de
> servere du kobler op på, hvad er pingen til dem.

Og jeg kører med et Nvidia GeForce 7600 GS med 512 mb ram

Fra : Baumspieler

Dato : 25-03-08 06:33

> "Hagar" <nogo31@hotmail.com> wrote in message

> Og jeg kører med et Nvidia GeForce 7600 GS med 512 mb ram

Som skrevet en stang ram mere i og de vil se underværker i load tiden.

/Jan