Ghost Recon 2 manual
Fra : Hagar

Dato : 22-03-08 22:54

Hej

Med min nye maskine fik jeg spillet Ghost Recon 2, men det lå kun i sådan en
papirslomme, så der var ikke nogen manual med, er der nogen der ved hvor jeg
kan finde sådan en ?

Det virker ellers til at være et meget fornuftigt spil, men der er nogle
funktioner jeg ikke helt har styr på, derfor kunne det være rart med noget
at læse på.

Hagar

Fra : Kim2000

Dato : 22-03-08 23:16

"Hagar" <nogo31@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Hej
>
> Med min nye maskine fik jeg spillet Ghost Recon 2, men det lå kun i sådan
> en papirslomme, så der var ikke nogen manual med, er der nogen der ved
> hvor jeg kan finde sådan en ?

Har søgt på google? (ghostrecon manual), den måde kun med en papirlomme
kunne dog godt lyde som en "medfølger et eller andet blad" eller noget
lignede, tit finder du manualen på selve skiven som pdf fil. Har kigget der?

mvh
Kim

Fra : Hagar

Dato : 23-03-08 00:28

> [...]
> kunne dog godt lyde som en "medfølger et eller andet blad" eller noget
> lignede, tit finder du manualen på selve skiven som pdf fil. Har kigget

Ja, jeg har googlet efter den, men fandt den ikke.
Det sidste kunne du godt undvære, nu sidder jeg og skammer mig

Hagar

Fra : Olesen

Dato : 23-03-08 01:07

..

Fra : Peter Kynde Lund

Dato : 23-03-08 08:45

Hej du kan finde den her sammen med en masse ander ok

http://www.replacementdocs.com/news.php

MVH Peter K L