Frontlines: Fuel of War save hvordan
Fra : Søren Jensen

Dato : 21-03-08 15:46

har siddet og spillet i et par timmer og lukker så spillet og starter det i
gen dagen efter hvorman starter forfra ,er der ikke en save funktion

Søren

Fra : Ukendt

Dato : 21-03-08 16:29

> har siddet og spillet i et par timmer og lukker så spillet og starter det
> i gen dagen efter hvorman starter forfra ,er der ikke en save funktion

Autosafe ved hver fuldført mission, mener jeg.

kimila

Fra : Mads

Dato : 21-03-08 17:37

On Fri, 21 Mar 2008 15:45:49 +0100, "Søren Jensen" <sphspor@gmail.com>
wrote:

>har siddet og spillet i et par timmer og lukker så spillet og starter det i
>gen dagen efter hvorman starter forfra ,er der ikke en save funktion
>

>Søren

I starten er alle missioner, på nær den første, låst.

Efterhånden som du spiller dig igennem historien,
bliver flere og flere missioner låst op.

For at fortsætte vælger du den sidste af dem der
er låst op.

mvh Mads

Fra : Søren Jensen

Dato : 22-03-08 06:29

> [...]
>
> Efterhånden som du spiller dig igennem historien,
> bliver flere og flere missioner låst op.
>
> For at fortsætte vælger du den sidste af dem der

er der nogen der kan fortælle hvor den første mision slutter ??
for jeg tro jeg har spillet flere misioner. jeg har haft brugt rc helikopter
og små rc bildroner.

jeg har smadert tank værkstedet og meget mere
Søren

Fra : Søren Jensen

Dato : 22-03-08 23:06

"Søren Jensen" <sphspor@gmail.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> helikopter og små rc bildroner.
>
> jeg har smadert tank værkstedet og meget mere

jeg spillede lige forfra igen genmenførte darkness falls og kom til captains
of industry

måtte starte helt forfra igen

Søren