Skærme
Fijala 3554
Ny 20" til spil søges
Fra : P&H

Dato : 13-04-08 13:17

Hej
Min søn skal konfirmeres og skal derfor have en ny skærm. Vi har en Asus
MW201 som vi er godt tilfredse
med og ville godt have en mere, men kan ikke finde den nogensteder.
Har kik på HP W2207h men det er jo en 22".
Kan nogen anbefale en 20" til omkring 2500Kr.
Mvh
Per

Fra : Kåre

Dato : 13-04-08 15:31

"P&H" <dbxpogh@mail.dk(fjern dbx)> skrev i en meddelelse
> [...]
> Har kik på HP W2207h men det er jo en 22".
> Kan nogen anbefale en 20" til omkring 2500Kr.

Jeg har lige købt en Samsun 22" til min datters konfirmationsgave.
Responstid på 2ms skulle være rigtig fint til spil og film.
Jeg har købt den mest fordi den også skal bruges til TV/DVD film.
Den er rigtig lækker at se på, og indtil videre så er jeg virkelig tilfereds
med kvaliteten.

Den koster ca. 2000,-
Jeg ved den er for billig og for stor. Du kan hvis du vil godt give op til
3500 for den har jeg set, og størrelse vender man sig hurtigt til...

mvh
Kåre

Fra : Peter Martinsen

Dato : 13-04-08 15:36

"P&H" <dbxpogh@mail.dk(fjern dbx)> skrev i meddelelsen
> [...]
> Har kik på HP W2207h men det er jo en 22".
> Kan nogen anbefale en 20" til omkring 2500Kr.

Jeg har lige købt en Samsung 22" WideScreen til 2005 dkk 2ms. Var det noget
for dig ?

Mvh Peter