Afsætning af restlager
Fra : Webpoint

Dato : 12-04-08 07:53

Hej gruppe.

Jeg har ¨fået en lille spændende ad-hoc opgave af min chef.

Vi har et lille dødt lager på 1 mill liggende, som vi skal have realiseret.
Og her er tale om vare som spænder lige fra kuglepenne til store
printerløsninger.

Jeg har grønt lys til at bruge alle afsætningskanaler som jeg kan finde på.
Bare varerne bliver solgt.

Jeg har selv en forstilling om :

Auktioner : Men hvem er lette med at have at gøre og billige, når mængden er
omkring 1000 varenummer ?
Partisalg : Kunne forstille mig, at en del af varerne ville tale til folk
som køber partier op. Bl.a. kræmmere og lign. Men hvor kommer man i kontakt
med dem ?

Og så er der sikkert også andre muligheder for afsætning, som jeg så ikke
lige kan komme på ?

Ideer og info modtages meget gerne

Webpoint
Odense

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 14-04-08 16:36

Webpoint skrev:

> Jeg har grønt lys til at bruge alle afsætningskanaler som jeg kan finde på.
> Bare varerne bliver solgt.

Du kan evt. bruge handelsgrupperne. Du kan også sende mig en e-mail med
dine kontaktoplysninger og lidt om varerne.

--
Gratis backup med Ceren Backup.http://kimludvigsen.dk

Fra : Ralph

Dato : 14-04-08 18:13

"Webpoint" <info@default.com> skrev i en meddelelse
> Hej gruppe.

Smut ned i markedsgruppen så skal der nok komme bud, jeg venter spændt. Jeg
er måske kunde til en prof.printer, så kategoriser, prissæt og kom så igang.
Hvis det er lidt uoverskueligt så start i den dyre ende, eller der hvor der
er mange varer af samme type.

--
Ralph

Fra : Johnny Kjeldsen

Dato : 21-04-08 20:43

> [...]
> kontakt med dem ?
>
> Og så er der sikkert også andre muligheder for afsætning, som jeg så ikke

måske ejeren af vinderland.dk kunne have interesse i noget af det du har

Fra : claus b.p.

Dato : 23-04-08 23:04

"Webpoint" <info@default.com> skrev i en meddelelse

> Ideer og info modtages meget gerne

Der er auktionshus som DamB2B og York og sikkert flere, som gerne tager
varepartier mv. Om det det koster er tjent hjem igen i sparet tid, skal I
selv afgøre. Ellers dk.marked.kommerciel osv.

/Claus