VB 6.0
Fra : Ole J. Hansen

Dato : 08-04-08 09:13

Hej her
Jeg har fået en ny computer, med Vista, og nu ville jeg gerne
bruge min VB 6.0, men kan den køre med Vista.
Er der evt. noget nyere VB, og hvorledes får man fat i det ?

m.v.h.
Ole J. Hansen

Fra : Jens Vestergaard

Dato : 08-04-08 10:08

"Ole J. Hansen" <ojh@hansenvæk.mail.dk> skrev den 08 apr 2008 i

> Jeg har fået en ny computer, med Vista, og nu ville jeg gerne
> bruge min VB 6.0, men kan den køre med Vista.
> Er der evt. noget nyere VB, og hvorledes får man fat i det ?

VB6 KAN faktisk køre på Vista - det er lykkedes for mig at installere
den efter et par forsøg. Desværre kan jeg ikke præcis huske, hvad der
skete, men man skal under alle omstændigheder ignorere de
kompatabilitets-advarsler, der dukker op.

Og bortset fra, at jeg har nogle købte og gratis OCX'er, der IKKE vil
lade sig registrere, så fungerer det fint.

Held og lykke.

Jens Vestergaard
Døgnets jernbanenyheder:
http://www.railsoft.dk/medier.asp

Fra : Ole J. Hansen

Dato : 09-04-08 16:41

Hej Jens
Tak for svaret, jeg har nu også fået det til at virke.
m.vh
Ole

Fra : Kasper

Dato : 24-05-08 19:51

"Ole J. Hansen" <ojh@hansenvæk.mail.dk> wrote in message
> Hej Jens
> Tak for svaret, jeg har nu også fået det til at virke.
> m.vh
> Ole
> "Jens Vestergaard" <j@railsoft.dk> skrev i meddelelsen

UARK...