Skærme
Fijala 3554
Delt skærmbillede ved opstart
Fra : Ukendt

Dato : 08-04-08 07:59

Min noget bedagede fladskærm har tjent mig længe og godt: mærket er Energy
star.
På det sidste åbner den ved opstart af og til i delt modus; sommetider delt
vandret på midten med nederste halvdel øverst, så en bred sort streg og til
sidst den øverste halvdel nederst. Jeg kan genstarte og derpå få normal
skærmtilstand.
En ny variant er ganske sofistikeret: delt vandret på midten som ovenfor og
desuden horisontalt forskubbet, så skærmbilledet også er delt lodret.
Start-feltet er udenfor det synlige skærmbillede, så jeg kan kun slukke og
genstarte v.hj.af tvangslukning af pc'en.

Er skærmen slidt op eller findes der en billigere forklaring?

Inger

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 08-04-08 15:26

Inger Buchard skriver:

> Min noget bedagede fladskærm har tjent mig længe og godt: mærket er Energy
> star.

Næppe, Engergy star er et mærke der fortæller at den overholder visse
krav til effektforbruget. Spm A mærkning af køleskabe........

> [...]
> Start-feltet er udenfor det synlige skærmbillede, så jeg kan kun slukke og
> genstarte v.hj.af tvangslukning af pc'en.

Alt + F4 ?

> Er skærmen slidt op eller findes der en billigere forklaring?

Dårlig forbindelse i kabel ?

Problemer med din pc ?

Har du prøvet skærmen på en anden pc, eller en anden skærm på din PC?

Klaus
http://home6.inet.tele.dk/moppe