prostitusions debaten farvet af følser :
Fra : Bo M Mogensen

Dato : 06-04-08 22:21

læs< http://infolink2003.elbo.dk/PsyNyt/Dokumenter/doc/15316.pdf

Af Kenno simonsen

signatur på ALLE e-mails :
Gør en forskel :http://www.verdensborn.dk/articles.php?lng=da&pg=185

Fra : Henrik Svendsen

Dato : 06-04-08 22:39

Bo M Mogensen wrote:
> læs< http://infolink2003.elbo.dk/PsyNyt/Dokumenter/doc/15316.pdf

Hvorfor - ingen behøver at læse nogetsomhelst for at vide, at
prostitutionsdebatten er farvet af følelser.

Fra : Bo M. Mogensen

Dato : 06-04-08 22:49

On Sun, 6 Apr 2008 23:39:14 +0200, "Henrik Svendsen"
<HrSvendsen@msn.com> wrote:

>Hvorfor - ingen behøver at læse nogetsomhelst for at vide, at
>prostitutionsdebatten er farvet af følelser.

ja og på den måde kan gå igenem tilværelsen uden rigtigt at undersøg
noget som helst

MvH Bo M Mogensen
--
Gør en forskel :http://www.verdensborn.dk/articles.php?lng=da&pg=185
Holly Marie Combs http://www.hollymariecombs.dk/

Fra : Henrik Svendsen

Dato : 06-04-08 22:54

Bo M. Mogensen wrote:

> ja og på den måde kan gå igenem tilværelsen uden rigtigt at undersøg
> noget som helst

Det er jo allerede 'undersøgt'. Alle ved allerede at debatten er farvet
af følelser. Nogen særlig grund til at finde ud af det en gang til?

Fra : Frank Leegaard

Dato : 06-04-08 23:01

Henrik Svendsen wrote:

> Det er jo allerede 'undersøgt'. Alle ved allerede at debatten er
> farvet af følelser. Nogen særlig grund til at finde ud af det en gang
> til?

Nu har Kenno siddet i en lille landsby i Thailand i måneder og skrevet om
ludere og så gider du ikke læse det.

Tarveligt siger jeg ...

/F

Fra : Bo M. Mogensen

Dato : 07-04-08 00:43

On Sun, 6 Apr 2008 23:53:33 +0200, "Henrik Svendsen"
<HrSvendsen@msn.com> wrote:

>Det er jo allerede 'undersøgt'. Alle ved allerede at debatten er farvet
>af følelser. Nogen særlig grund til at finde ud af det en gang til?

debat og nyhder er dynamiske udvikler sig hele tiden - hvis man skal
blive kloger er den en ide at følge med - når der kommer nyt på skrift
så er det et udtryg for der sker noget nyt inden for emnet - det er
jo de færeste der laver copy paste af det allerede publicerede

MvH Bo M Mogensen

Fra : Henrik Svendsen

Dato : 07-04-08 08:51

Bo M. Mogensen wrote:

> debat og nyhder er dynamiske udvikler sig hele tiden - hvis man skal
> blive kloger er den en ide at følge med - når der kommer nyt på skrift
> så er det et udtryg for der sker noget nyt inden for emnet

Der er åbenbart ikke sket noget nyt siden nogensinde -
prostitutionsdebatten er stadig farvet af følelser. Og hvad så Bo, hvad
vil du bruge det til? Kom nu med det, du har på hjerte. Hvilken af
følelserne vil du have op at vende og hvorfor?

Fra : Bo M. Mogensen

Dato : 07-04-08 09:57

On Mon, 7 Apr 2008 09:50:46 +0200, "Henrik Svendsen"
<HrSvendsen@msn.com> wrote:

> [...]
>vil du bruge det til? Kom nu med det, du har på hjerte. Hvilken eraf
>følelserne vil du have op at vende og hvorfor?

har du overhovedet læst det du skriver om ? problemet er at dem fra
f.eks reden som slår sig op som eksperter på området bruger usagligt
kilde materiale - fra en eller anden rabiat seksual forskrækket
feminist ...

ved at kriminalisere prostitusionen kommer man ikke til bunds i den -
de enste man for ud af det er at stresse og presse de hårdest ramte
prostituerede endnu mere

MvH Bo M Mogensen

Fra : Henrik Svendsen

Dato : 07-04-08 10:27

Bo M. Mogensen wrote:
> [...]

> ved at kriminalisere prostitusionen kommer man ikke til bunds i den -
> de enste man for ud af det er at stresse og presse de hårdest ramte

Uenig. Man opnår også det, at det bliver væsentligt sværere for
alfonserne at tjene styrtende på deres sexslaver fra østeuropa og
afrika. Burer man de prostituerede inde, så kan de ikke tjene mønter i
den tid.

Jeg tilslutter mig, at det er tid at forbyde prostitution.

Fra : Bo M. Mogensen

Dato : 07-04-08 11:17

On Mon, 7 Apr 2008 11:26:57 +0200, "Henrik Svendsen"
<HrSvendsen@msn.com> wrote:

> [...]
>den tid.
>
>Jeg tilslutter mig, at det er tid at forbyde prostitution.

man kan forbyde alt det man vil det fjerner ikke prostitusionen

strengt taget så kan en kvinde massere som hun har lyst til om hun så
gør det med skeden er det hendes sag

MvH Bo M Mogensen

Fra : Henrik Svendsen

Dato : 07-04-08 11:40

Bo M. Mogensen wrote:

> man kan forbyde alt det man vil det fjerner ikke prostitusionen

Nej, men forbud begrænser visse former for prostitution, og det er der
et påtrængede behov for nu.

Fra : Bo M. Mogensen

Dato : 07-04-08 13:38

On Mon, 7 Apr 2008 12:39:48 +0200, "Henrik Svendsen"
<HrSvendsen@msn.com> wrote:

>Nej, men forbud begrænser visse former for prostitution, og det er der
>et påtrængede behov for nu.

jeg er enig i at det optimale ville være at intim massage skulle
foregå på massage kleniker / klinikker (?) og endnu bedre så skulle
intim massøsen have en tiladelse med moms registreing osv.

MvH Bo M Mogensen

Fra : Henrik Svendsen

Dato : 07-04-08 14:04

Bo M. Mogensen wrote:

> jeg er enig i at det optimale ville være at intim massage skulle
> foregå på massage kleniker / klinikker (?) og endnu bedre så skulle
> intim massøsen have en tiladelse med moms registreing osv.

Løser ikke problemet med alfonsernes tvang. De tvinger bare sexslaverne
ind på klinikker og sørger for, at de får en momsregistrering.

Et andet forhold, der også taler for et forbud mod prostition, er alle
de narkohandlere, der tjener styrtende på narkoluderes prostitution. Med
luderne i brummen kan de ikke tjene så mange penge til deres forbandede
pushere.

Legal prostitution bør kun tillades i samfund, der maksimalt sikrer sig
mod sex og narko slaveri. Desværre lader det sig ikke gøre, som
samfundet er skruet sammen idag - derfor skal prostitution forbydes, og
luderne og kunderne bures inde så hurtigt, man kan fange og dømme dem.
Og de skal bures inde i minimum 2 år - uden mulighed for udgang, så det
virker tilstrækkeligt afskrækkende og samtidig maksimalt økonomisk
ødelæggende for de afskyelige alfonser og pushere.

Fra : Bo M. Mogensen

Dato : 07-04-08 15:04

On Mon, 7 Apr 2008 15:04:14 +0200, "Henrik Svendsen"
<HrSvendsen@msn.com> wrote:

>Løser ikke problemet med alfonsernes tvang. De tvinger bare sexslaverne
>ind på klinikker og sørger for, at de får en momsregistrering.

ja men så må man stramme straffen for rufferi

> [...]
>de narkohandlere, der tjener styrtende på narkoluderes prostitution. Med
>luderne i brummen kan de ikke tjene så mange penge til deres forbandede

Narko politiken i dk har spillet fallit forlængst - metadon virker
ikke , det ser dog ud til de har besindet sig og prøver sig nu frem
med klenik heroin til de hårdeste belastede - hvad er gjort i sweizh
og england kriminaliteten faldt med 80 %

> [...]
>virker tilstrækkeligt afskrækkende og samtidig maksimalt økonomisk
>ødelæggende for de afskyelige alfonser og pushere.

altså narkoluderne er sgu lige glade med hvor længe de ryger ind
men hvis du tænker det et skirdt vider - der findes fysisk handicapede
mennesker socialt handicapede mennesker ( se Frank ) - de har ikke en
jordisk chanse for at opleve det at være sammen med en kvinde hvis
ikke luderene var der ...

MvH Bo M Mogensen

Fra : Henrik Svendsen

Dato : 07-04-08 15:30

Bo M. Mogensen wrote:

> ja men så må man stramme straffen for rufferi

Et udmærket bidrag til pakkeløsningen om forbud mod prostitution.

> [...]
> med klenik heroin til de hårdeste belastede - hvad er gjort i sweizh
> og england kriminaliteten faldt med 80 %

Eller man kunne stramme straffen for handel med narko. Livstid (rigtig
livstid) ville være udmærket som førstegangsdom for narkohandlere. Så
gør de det ikke igen.

Kun at give herion til de hårdest ramte forhindrer ikke nye brugere; men
gør det måske bare mindre skræmmende at starte, fordi samfundet vil
tilbyde legal heroin, hvis man skulle gå hen og blive afhængig af
skidtet.

Man kunne måske overveje total frigivelse; men det er en skræmmende
tanke med henblik på, hvor mange heroinafhængige, vi så får skabt i
samfundet. Jeg tror ikke vejen er farbar før vi accepterer menneskelig
fornedrelse som et personligt valg, folk skal have fuld frihed til at
kaste sig ud i. Vi kunne da lige så godt tillade folk at lade sig
slavebinde sig til nogen alfonser, hvis det er de vil (eller påstår de
vil). Nej, jeg tror ikke på, at den vej dur.

> altså narkoluderne er sgu lige glade med hvor længe de ryger ind
> men hvis du tænker det et skirdt vider

Enig; men de tjener ingen penge til pusherne i den tid, og kunderne vil
være hysterisk angste for de to års indeburing.

> - der findes fysisk handicapede
> mennesker socialt handicapede mennesker ( se Frank ) - de har ikke en
> jordisk chanse for at opleve det at være sammen med en kvinde hvis
> ikke luderene var der ...

Jeg er klar over det, og i princippet går jeg ind for legalisereret
prostitution. Der er bare alt for mange negative sider ved prostitution,
som det foregår i dag, og derfor må vi i hvert fald midlertidigt have et
forbud - og så måske relegalisere, når vi har fundet nogen holdbare
løsninger på de uacceptable problemer, der i dag er med prostitution.

Fra : Frank Leegaard

Dato : 07-04-08 15:54

Henrik Svendsen wrote:

> [...]
> vil være hysterisk angste for de to års indeburing.

> Jeg er klar over det, og i princippet går jeg ind for legalisereret

Så alt det vrøvl du kom med inden var mundsvejr?

Der er et spring at gå fra livstid til legalisering.

/F

Fra : Henrik Svendsen

Dato : 07-04-08 16:13

Frank Leegaard wrote:

> Så alt det vrøvl du kom med inden var mundsvejr?

Nejda. Prostitution i sig selv har intet imod. Det er alle de nuværende
problemer med prostition, der gør, at jeg ser os nødsaget til at forbyde
prostitution. Det troede jeg bestemt, jeg havde beskrevet forståeligt.

> Der er et spring at gå fra livstid til legalisering.

Du får blandet noget sammen. Jeg vil foreslå, at du læser indlægget en
gang til ... stille og roligt.

Fra : Frank Leegaard

Dato : 07-04-08 16:51

Henrik Svendsen wrote:

> [...]
> beskrevet forståeligt.
>
> Du får blandet noget sammen. Jeg vil foreslå, at du læser indlægget en

Det har jeg skam gjort. Men alle dage har der været prostitution. Alle dage
har det været fulgt op af alfonser.

Stop med at lege med vindmøller om at tidligere dømte pædofile ikke må have
internetadgang etc etc.

Sats på politik der ikke kræver et stasisamfund.

/F

Fra : Henrik Svendsen

Dato : 07-04-08 16:56

Frank Leegaard wrote:

> Det har jeg skam gjort. Men alle dage har der været prostitution.
> Alle dage har det været fulgt op af alfonser.

Og da jeg talte om livstid, så handlede det om narkohandlere.

Fra : Bo M. Mogensen

Dato : 08-04-08 09:02

On Mon, 7 Apr 2008 16:30:08 +0200, "Henrik Svendsen"
<HrSvendsen@msn.com> wrote:

>Et udmærket bidrag til pakkeløsningen om forbud mod prostitution.

Det er jo dem man skal ramme ...

>Eller man kunne stramme straffen for handel med narko. Livstid (rigtig
>livstid) ville være udmærket som førstegangsdom for narkohandlere. Så
>gør de det ikke igen.

Narko er her for at blive - jeg tror ikke man kan standse det men slet
og ret finde en løsning på problemet eller en så go løsning som man nu
kan - hvis man gør som du siger bliver det bare nogen forhutlede
narkomaner der sælger - hvad det sådan set allerede er.

> [...]
>gør det måske bare mindre skræmmende at starte, fordi samfundet vil
>tilbyde legal heroin, hvis man skulle gå hen og blive afhængig af

jeg tror ikke der er nogen der vælger et liv som narkoman det er en a
de slemeste ting man kan være ramt af - det er i forvejen stærkt
plagede og syge mennesker der bliver ramt ...

> [...]
>slavebinde sig til nogen alfonser, hvis det er de vil (eller påstår de
>vil). Nej, jeg tror ikke på, at den vej dur.-

Der skal selvf føres meget streng politik med hvem der skal have og
hvem der ikke skal have - men idden er go nok der er penge at spare og
megen menskelig lidelse vil forsvinde - tænk sig på 8000 Københavnske
narkomaner der bruger man 600 millioner kr om året

>Enig; men de tjener ingen penge til pusherne i den tid, og kunderne vil
>være hysterisk angste for de to års indeburing.

jeg tror hvis man først er så syg af det så er man ligeglad med
konsikvenserne - hvad man må forstå er dynamikken i narkomanien det er
fra at kunne holde noget som helst ud til ikke at kunne.

> [...]
>forbud - og så måske relegalisere, når vi har fundet nogen holdbare
>løsninger på de uacceptable problemer, der i dag er med prostitution.

jeg tror man skal være forsigtig med at forveksle det optimale og
næppe urealisable med det mulige

MvH Bo M Mogensen

Fra : Henrik Svendsen

Dato : 08-04-08 11:41

Bo M. Mogensen wrote:

> Det er jo dem man skal ramme ...

Det er vi helt enige om.

> [...]
> og ret finde en løsning på problemet eller en så go løsning som man nu
> kan - hvis man gør som du siger bliver det bare nogen forhutlede

Kun indtil første gang, de bliver taget for det. Som det er nu, slipper
de ud af brummen og starter op igen. Et eller andet sted er det
selvfølgelig synd for dem; men skaden de gør er for stor, og resten af
samfundets tarv må komme i første række.

> jeg tror ikke der er nogen der vælger et liv som narkoman

De bliver vel for det meste lokket ud i det; men i sidste ende foretager
de nu et valg. Det klandrer jeg dem nu ikke for. Det er
forhandlerleddet, jeg ønsker at ramme.

> det er en a
> de slemeste ting man kan være ramt af - det er i forvejen stærkt
> plagede og syge mennesker der bliver ramt ...

Ikke kun dem. Også velfungerende unge mennesker, der hidtil har passet
både uddannelse og fritidsaktiviteter ryger pludseligt på røven, fordi
de havnede i det forkerte selskab og tog det forkerte valg. Og havde
anlæg for at udvikle afhængighed af narkotika.

> [...]
> megen menskelig lidelse vil forsvinde - tænk sig på 8000 Københavnske
> narkomaner der bruger man 600 millioner kr om året

Ja, det er da gode argumenter for samfundsuddelt heroin til de hårdest
ramte, som måske bare ikke kan få et nogenlunde ordentligt liv uden
heroin. Set i det lys, kan jeg godt medgive, at der for den begrænsede
gruppe bør gives statsheroin.

Jada.

Fra : Bo M. Mogensen

Dato : 08-04-08 14:10

On Tue, 8 Apr 2008 12:40:49 +0200, "Henrik Svendsen"
<HrSvendsen@msn.com> wrote:

>Det er vi helt enige om.

yep - de andre - luderne på gaden lever i forvejen et håbløst liv og
de kan ikke i forvejen overskue konsikvenserne

> [...]
>selvfølgelig synd for dem; men skaden de gør er for stor, og resten af
>samfundets tarv må komme i første række.

ja men når man ser på verdens historien så er der gjort alt i mod
narko kriminalitet - her i østen er der døds straf og det forsætter -
ved at skærpe straffen for man mere voldsomme og bevæbnede handler der
med udsigt til et liv i spjældet vil bruge våben for at undgå at blive
knaldet og det vil give en meget mere barsk kriminalitet ind den vi
kender i dag ( se f.eks USA )

>De bliver vel for det meste lokket ud i det; men i sidste ende foretager
>de nu et valg.

jeg tror det man må forstå er at det er folk med så stor en livs
smerte at det er uoverskueligt - der er foriøvrigt lavet en
undersøgelse 80 % af narko luderen er incest offer - når vi nu er ved
det

> Det klandrer jeg dem nu ikke for. Det er
>forhandlerleddet, jeg ønsker at ramme.

der skal sættes hårdt ind

> [...]
>de havnede i det forkerte selskab og tog det forkerte valg. Og havde
>anlæg for at udvikle afhængighed af narkotika.

der er ikke nogen der bliver narkoman med mindre de er syge på sjælen
i forvejen ....

> [...]
>ramte, som måske bare ikke kan få et nogenlunde ordentligt liv uden
>heroin. Set i det lys, kan jeg godt medgive, at der for den begrænsede

Det vil løse mange problemer fjerne grundlaget for dem der handler med
det give narkomanerne et værdigt liv sidst men ikke mindst vil statetn
spare en formue - jeg har hørt pladder humnister sige man ikke bare
kan opgive den slags mennesker - men altså hvis det man gjorde nu
virkede så ville man se virkningen allerede nu men falta er at den
politik der er ført har spillet fallit i de sidset 35 år.

+ selve behandler systemet er nogen lede parasitter de vrider staten
for horible mange penge f.eks minisota der sider på hele behandlingen
i Århus de score 40 000 kr pr md narkoman

MvH Bo M Mogensen

Fra : Henrik Svendsen

Dato : 08-04-08 15:22

Bo M. Mogensen wrote:
> [...]

> med udsigt til et liv i spjældet vil bruge våben for at undgå at blive
> knaldet og det vil give en meget mere barsk kriminalitet ind den vi

Man skal bestemt ikke være eftergivende overfor kriminelle, fordi de
ellers bliver farligere. Begynder man først at bøje sig for den slags,
har man åbnet for en uendelighed af afpresning.

> [...]
> smerte at det er uoverskueligt - der er foriøvrigt lavet en
> undersøgelse 80 % af narko luderen er incest offer - når vi nu er ved

Endnu en grund til at begrænse børnemisbrugernes virkemuligheder.
Permanent.

Det bliver vi ikke enige om.

Fra : Bo M. Mogensen

Dato : 08-04-08 17:38

On Tue, 8 Apr 2008 16:22:29 +0200, "Henrik Svendsen"
<HrSvendsen@msn.com> wrote:

>Man skal bestemt ikke være eftergivende overfor kriminelle, fordi de
>ellers bliver farligere. Begynder man først at bøje sig for den slags,
>har man åbnet for en uendelighed af afpresning.

jeg tror ikke at forholdet i mellem kriminelle og politi er roligt
fordi politiet føler sig presset ...

men jeg tror i og med at lovgivningen er rolig så giver det også
rolige kriminelle

om denne rolighed er af det gode skal jeg ikke kunne sige

>Endnu en grund til at begrænse børnemisbrugernes virkemuligheder.
>Permanent.

ja ja ...for fan

>Det bliver vi ikke enige om.

jeg tror du skriver af et godt hjerte - men du forstår ikke
misbrugerens natur - jeg er selv alkoholiker med bladnings misbrug
jeg er dog tørlagt og stof fri - men man skifter natur når man først
er i misbrugets vold - og i langt de fleste tilfæled misbruget udtryg
for selv medicenering , jeg kan da se efter jeg har fået den medicin
der skal til for at imøde gå de sindslidelser jeg har ja så er
misbruget praktisk talt forsvundet

MvH Bo M Mogensen

Fra : Henrik Svendsen

Dato : 08-04-08 20:40

Bo M. Mogensen wrote:

> jeg tror ikke at forholdet i mellem kriminelle og politi er roligt
> fordi politiet føler sig presset ...

Der er ofte uroligt mellem f.eks. politiet og de autognome. Mange andre
eksempler kan nævnes. Ville det hjælpe at nedsætte de straffesanktioner,
de mødes med? Autoerne ville da bare blive endnu mere ustyrlige og
hærværkende.

> men jeg tror i og med at lovgivningen er rolig så giver det også
> rolige kriminelle
>
> om denne rolighed er af det gode skal jeg ikke kunne sige

Der er bare tale om alt for megen eftergivenhed. Mange kriminelle er
ganske enkelt ikke særlig bange for den sanktion, de mødes med - og så
er den præventive effekt jo ligesom temmelig fraværende.

> [...]
> jeg er dog tørlagt og stof fri - men man skifter natur når man først
> er i misbrugets vold - og i langt de fleste tilfæled misbruget udtryg

Ja, det jeg har set er, at det blev meget værre efter de begyndte at
indtage heroin; men det skyldtes nu mest den stress, der var med at
skaffe stofferne og hele den sociale deroute, der fulgte.

Fra : Bo M. Mogensen

Dato : 08-04-08 21:24

On Tue, 8 Apr 2008 21:39:36 +0200, "Henrik Svendsen"
<HrSvendsen@msn.com> wrote:

> [...]
>eksempler kan nævnes. Ville det hjælpe at nedsætte de straffesanktioner,
>de mødes med? Autoerne ville da bare blive endnu mere ustyrlige og

Nahh jeg tror nu de autonome har nået derres klimax - de er faktisk de
enste der er blevet skudt på i flok siden anden verdens krig

>Der er bare tale om alt for megen eftergivenhed. Mange kriminelle er
>ganske enkelt ikke særlig bange for den sanktion, de mødes med - og så
>er den præventive effekt jo ligesom temmelig fraværende.

Det er svært at sige i USA straffes forbrydelser hårdt og ikke desto
mindre er det et af verdens mest kriminelle lande

>Ja, det jeg har set er, at det blev meget værre efter de begyndte at
>indtage heroin; men det skyldtes nu mest den stress, der var med at
>skaffe stofferne og hele den sociale deroute, der fulgte.

jeg tror det er svært at forstå hvad det reelt vil sige at være
narkoman hvis man ikke har været det - men jeg tror alt hvad der heder
en rationel tilgang til livet og tilværelsen ikke eksistere.

MvH Bo M Mogensen

Fra : Moelle

Dato : 27-04-08 10:37

"Bo M. Mogensen" <usnet1@gmail.com> wrote in message

> [...]
> for selv medicenering , jeg kan da se efter jeg har fået den medicin
> der skal til for at imøde gå de sindslidelser jeg har ja så er

Pædofili kan ikke helbredes, lige så lidt som homoseksualitet

Fra : Bæ9

Dato : 27-04-08 10:48

"Moelle" <Jonny@hotmail.com> skrev

> Pædofili kan ikke helbredes, lige så lidt som homoseksualitet

sludder

Fra : Frank Leegaard

Dato : 27-04-08 16:10

Moelle wrote:
> "Bo M. Mogensen" <usnet1@gmail.com> wrote in message

> Pædofili kan ikke helbredes, lige så lidt som homoseksualitet

Hvorfra ved du så det?

/F

Fra : Bæ9

Dato : 27-04-08 16:14

"Frank Leegaard" <frankFJERN@superbruger.dk> skrev i meddelelsen

> Hvorfra ved du så det?
>
> /F

ja - det var da noget slemt sludder at skrive. man skal da først være syg
før man kan helbredes

Fra : Michael Meidahl Jens~

Dato : 27-04-08 19:13

"Bæ9" skrev i en meddelelse

> ja - det var da noget slemt sludder at skrive. man skal da først >være syg
> før man kan helbredes

Ja man er jo helt normal i roen når man har lyst til at voldtage en 6 årig
Pige/Dreng.

mmj

Fra : Bæ9

Dato : 27-04-08 20:55

"Michael Meidahl Jensen" <mmj@FJERNDETTEtidsfaktoren.dk> skrev i meddelelsen

> Ja man er jo helt normal i roen når man har lyst til at voldtage en 6 årig
> Pige/Dreng.
>
> mmj

tjow, men det var nu bøsserne jeg mente - sorry - jeg er enig i at pædofili
er klamt

Fra : Frank Leegaard

Dato : 27-04-08 21:47

Bæ9 wrote:
> [...]
> meddelelsen news:4814c223$0$56781$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...

> tjow, men det var nu bøsserne jeg mente - sorry - jeg er enig i at

Det er nok ikke helt dækkende.

/F

Fra : Bo Warming

Dato : 28-04-08 01:00

"Moelle" <Jonny@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> "Bo M. Mogensen" <usnet1@gmail.com> wrote in message

> Pædofili kan ikke helbredes, lige så lidt som homoseksualitet
Homosex er et fangenskabsfænomen - hos dyr - og hos mænd er udbud og
efterspørgsel i fængsler, kaserner og kostskoler ofte afgørende for at man
får ideen og starter hobbyen

Man kan aldrig helbrede en ikke-sygdom , men der er bøsser der via
bisexualitet eller direkte dropper homox

Fra : PerX ...

Dato : 07-04-08 19:00

In article <47fa1bcd$1$89174$157c6196@dreader1.cybercity.dk>,
HrSvendsen@msn.com says...

> Løser ikke problemet med alfonsernes tvang. De tvinger bare sexslaverne
> ind på klinikker og sørger for, at de får en momsregistrering.

Hvis folk ikke ønsker at melde dem til politiet er de selv ude om det.

Fra : Henrik Svendsen

Dato : 07-04-08 20:20

PerX ... wrote:
> In article <47fa1bcd$1$89174$157c6196@dreader1.cybercity.dk>,
> HrSvendsen@msn.com says...

> Hvis folk ikke ønsker at melde dem til politiet er de selv ude om det.

Ikke forstået. Taler du om, at folk ikke ønsker at anmelde alfonser til
politiet? Er 'folk' så de prostituerede, og fordi de ikke 'ønsker' at
anmelde alfonserne, så er de selv ude om det?

Fra : PerX ...

Dato : 07-04-08 18:58

In article <47f9e95e$0$89171$157c6196@dreader1.cybercity.dk>,
HrSvendsen@msn.com says...

> [...]
> alfonserne at tjene styrtende på deres sexslaver fra østeuropa og
> afrika. Burer man de prostituerede inde, så kan de ikke tjene mønter i

Ja og forbyder man alle biler så er der ingen trafik ulykker.

Det er allerede forbudt at have slaver, man bør ikke forsøge at forbyde
sex fordi man selv er neurotisk.

Fra : Henrik Svendsen

Dato : 07-04-08 20:33

PerX ... wrote:
> In article <47f9e95e$0$89171$157c6196@dreader1.cybercity.dk>,
> HrSvendsen@msn.com says...

> Ja og forbyder man alle biler så er der ingen trafik ulykker.

Ja, men det ville skabe en uholdbar situation for samfundet.

> Det er allerede forbudt at have slaver,

Ja, og alligevel stortrives den industri her i landet. Bla. fordi det er
meget svært at bevise et slaveforhold. Der skal mere til. Et forbud mod
prostitution ville som beskrevet afhjælpe meget af problemet.

> man bør ikke forsøge at
> forbyde sex fordi man selv er neurotisk.

Ingen taler om at forbyde sex. Måske du skulle læse nærmere på teksten,
inden du kaster dig ud i svære ord.

Fra : Frank Leegaard

Dato : 08-04-08 00:53

PerX ... wrote:
> [...]
>
> Det er allerede forbudt at have slaver, man bør ikke forsøge at
> forbyde sex fordi man selv er neurotisk.

U got a point there. Svendsens straffeiver har i alle fald neurotiske træk.

/F

Fra : Patruljen

Dato : 06-04-08 16:06

On 6 Apr., 23:53, "Henrik Svendsen" <HrSvend...@msn.com> wrote:

> Det er jo allerede 'undersøgt'. Alle ved allerede at debatten er farvet
> af følelser. Nogen særlig grund til at finde ud af det en gang til?

Dokumentet er mere omfangsrigt end som så -
Det beskriver hvordan undersøgelser er farvet af politiske
overbevisninger. Prostitutionsdebatten er et kapitel. Eller en
konsekvens af manglende objektivitet. Men der er flere. Eksempelvis
statistikker over kriminaliteten i Danmark.

Spørgsmålet kunne være om vi ikke bare skal drage konklusionen fra
kvantemekanikken ud i videre rammer - og konstatere. At objektivit
ikke eksisterer.

Fra : Ukendt

Dato : 07-04-08 02:02

"Patruljen" skrev i en meddelelse:

> Prostitutionsdebatten er et kapitel. Eller en
> konsekvens af manglende objektivitet. Men der er flere. Eksempelvis
> statistikker over kriminaliteten i Danmark.

Det vrimler med eksempler. Løgn er blevet kanoniseret
under navnet "politisk signal".

> Spørgsmålet kunne være om vi ikke bare skal drage konklusionen fra
> kvantemekanikken ud i videre rammer - og konstatere. At objektivit
> ikke eksisterer.

Objektivitet om samfundsmæssige spørgsmål eksisterer
ikke i matematisk eller naturvidenskabelig forstand. Men
derimod i høj grad som en moralsk bestræbelse på at være
så sanddru som mulig i det, man søsætter offentligt.
Det er fraværet af moral, der fortjener maksimal nedrakning.

V.h. -- Ib

Fra : Frank Leegaard

Dato : 06-04-08 23:04

Bo M Mogensen wrote:
> læs< http://infolink2003.elbo.dk/PsyNyt/Dokumenter/doc/15316.pdf
>
> Af Kenno simonsen
>
> --

Jeg bemærkede at Kenno var imod forskning af egen interesse, Var det derfor
at han den seneste tid har henslæbt sin forskning i et paradis af billige
thailudere?

/F

Fra : Ludvig Nielsen.

Dato : 06-04-08 23:07

Frank Leegaard har bragt dette til verden:

> Jeg bemærkede at Kenno var imod forskning af egen interesse, Var det derfor
> at han den seneste tid har henslæbt sin forskning i et paradis af billige
> thailudere?

Og du trækker som sædvanlig debatten ned på et ualmindeligt lavt
plan...

Frank, du er og bliver en troll, så du vil kun modtage svar i mudderet
fra min side fremover.

--
mvh.

Free Tibet!

Fra : Bo M. Mogensen

Dato : 07-04-08 00:46

On Mon, 07 Apr 2008 00:07:13 +0200, Ludvig Nielsen. <lunielsen @
yahoo.com> wrote:

>Og du trækker som sædvanlig debatten ned på et ualmindeligt lavt
>plan...
>
>Frank, du er og bliver en troll, så du vil kun modtage svar i mudderet
>fra min side fremover.

At Frank er et fjols er en gammel nyhede - men skulle nogen være i
tvil så kan han slet og ret ikke forholde sig sagligt til noget som
helst - hele Franks liv spinder om at få afløb for den alt
dominerenden lede han føler ved sig selv - hele tiden

MvH Bo M Mogensen

Fra : Ludvig Nielsen.

Dato : 07-04-08 00:48

Bo M. Mogensen har bragt dette til os:

> [...]
> helst - hele Franks liv spinder om at få afløb for den alt
> dominerenden lede han føler ved sig selv - hele tiden

Jeg må give dig ret.

--
mvh.

Free Tibet!

Fra : Bo M. Mogensen

Dato : 07-04-08 09:51

On Mon, 07 Apr 2008 01:48:09 +0200, Ludvig Nielsen. <lunielsen @
yahoo.com> wrote:

>Jeg må give dig ret.

ja det er sådan et sted i mellem tragisk og trist

MvH Bo M Mogensen

Fra : Steen Johansen

Dato : 07-04-08 07:32

"Ludvig Nielsen." <lunielsen @ yahoo.com> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Frank, du er og bliver en troll, så du vil kun modtage svar i mudderet fra

Frank Leegaard Hansen er et meget skadet barn, der har været udsat for en
meget dårlig opvækst
Det han igen og igen egentligt fortæller er at han har det dårligt

Fra : Ludvig Nielsen.

Dato : 07-04-08 07:36

Steen Johansen kom med denne ide:
> [...]
> meget dårlig opvækst
> Det han igen og igen egentligt fortæller er at han har det dårligt

Jeg er ikke meget for at indrømme det, men for første gang må jeg give
dig 100% ret.

--
mvh.

Free Tibet!

Fra : Frank Leegaard

Dato : 07-04-08 12:20

Ludvig Nielsen. wrote:
> Steen Johansen kom med denne ide:

> Jeg er ikke meget for at indrømme det, men for første gang må jeg give
> dig 100% ret.

Glæder mig at se at jeg igen har ramt plet så de usaglig argumenter hentes
frem.

Altid et rart skue fra min ende af ...

/F

Fra : PerX ...

Dato : 07-04-08 18:55

In article <47f93ebd$0$4452$c3e8da3@news.astraweb.com>, usnet1
*@gmail.com says...
> læs< http://infolink2003.elbo.dk/PsyNyt/Dokumenter/doc/15316.pdf

Nej, skriv en resume

Fra : Frank Leegaard

Dato : 08-04-08 00:54

PerX ... wrote:
> In article <47f93ebd$0$4452$c3e8da3@news.astraweb.com>, usnet1
> *@gmail.com says...
>>

> Nej, skriv en resume

Kan forstå at dit kendskab til BMM er begrænset siden du kommer med sådan en
opfordring.

/F