Skærme
Fijala 3554
Kender I LG L225WT-SF?
Fra : Jan Viegand

Dato : 06-04-08 22:01

Nogle der kender denne skærm eller har set test af den: LG L225WT-SF?

Jeg overvejer at købe den.

Tak for svar.

Mvh.

Jan

Fra : J

Dato : 07-04-08 08:34

On Sun, 6 Apr 2008 23:01:10 +0200, "Jan Viegand"
<jv@FJERNjanviegand.dk> wrote:

>Nogle der kender denne skærm eller har set test af den: LG L225WT-SF?
>
>Jeg overvejer at købe den.

Der er ikke noget specielt ved den.
prad.de er altid et godt sted at kigge efter specifikationer:
http://www.prad.de/guide/screen4332.html

TN-panel, 1680x1050
Formatet er (pixelmæssigt) omtrent som en 19" skærm (1280x1024), der
er blevet trukket wide.

Jeg ville nok gå efter formatet 1920x1200 på en 24", - de koster ikke
ret meget mere som TN.
TN er de billige paneler med ret snævert synsfelt, og knapt så
naturtro farver som s-pva og s-ips paneler.

mvh

John

Fra : Jan Viegand

Dato : 07-04-08 19:55

> [...]
> ret meget mere som TN.
> TN er de billige paneler med ret snævert synsfelt, og knapt så
> naturtro farver som s-pva og s-ips paneler.

Hej John

Jeg havde faktisk glemt prad.de, så tak for linket.

Jeg er klar over at TN ikke er så godt, men skærmen er til kontorbrug og
koster 1695 kr. inkl. moms hos laptops.dk. De andre koster en del mere.

Jeg var egentligt mest ude efter information om tests eller personlige
erfaringer. Jeg får nu én på prøve, så kan jeg selv tjekke hvordan den er.

Mvh.

Jan