Hvilket grafikkort
Fra : Bo

Dato : 07-04-08 15:20

Hej

Jeg mangler at finde et gfxkort til en maskine jeg har, det er en P4 2.4,
med 2 gb ram, AGPx8, den skal kunne spille WOW og CS, kortet skal gerne
koste under 1200 kr.
Men jeg er lidt lost i hvad hulen det skal være for et ?

Råd modtages gerne .-)

Hilsen Bo

Fra : Bjarne K.

Dato : 08-04-08 11:20

"Bo" <bo@madxx.dk> wrote in message
> [...]
> koste under 1200 kr.
> Men jeg er lidt lost i hvad hulen det skal være for et ?

Til lidt over 1200,- er der f.eks et ATI R1950Pro. Til omkring 700 f.eks
HD2600Pro. Det første kan klare de nævnte spil, og vil tro, at det andet
også kan, alt efter hvilken opløsning du skal køre.

http://www.shg.dk/p/2056015

og

http://www.shg.dk/p/2108060 eller http://www.shg.dk/p/2104278

Bjarne K.

Check eventuelt selv for lavere priser på http://edbpriser.dk

Fra : Bjarne K.

Dato : 08-04-08 11:27

"Bjarne K." <nej@niet.ne> wrote in message

> [...]
> HD2600Pro. Det første kan klare de nævnte spil, og vil tro, at det andet
> også kan, alt efter hvilken opløsning du skal køre.

Jeg glemte. Selv om ingen af de nævnte kort, er de store strøm slugere, så
checke lige din nuværende strømforsyning.

Din PC er af lidt ældre dato , så måske burde du overveje, at købe et
brugt kort, og så spare op til et helt ny system, istedet for at smide op
til 1200 efter et kort, som bygger på en forældet arkitektur.
F.eks et brugt Nvidia 7600GT eller lignende.

Bjarne K.

Fra : Jesper Poulsen

Dato : 20-05-08 08:57

Bjarne K. wrote:

> brugt kort, og så spare op til et helt ny system, istedet for at smide op
> til 1200 efter et kort, som bygger på en forældet arkitektur.

Der er nu mange gode timer tilbage i den nuværende maskine, især hvis
den bliver overclocket

Jesper Poulsen