nokia 6280
Fra : see

Dato : 06-04-08 09:41

Hvordan software updater jeg den? nokia har ingen update på deres
hjemmeside.

Fra : [6400] Anders

Dato : 06-04-08 10:13

Du skal have fat i et datakabel til den..
Kablet kan du købe enten over nettet el. i en telebutik.

Det er billigst på nettet.
Eks. her: mytrendyphone.dk

Det er ikke sikkert, at der er opdateringer til din mobil !

Fra : see

Dato : 06-04-08 15:08

Jeg har et datakabel, men vil gerne have nokia software istedet for
3software.

Fra : Avæs (6400)

Dato : 09-04-08 18:54

Så skal du nok forbi en unlocker der tilbyder at debrande din mobil,
for det kræver lidt mere end som så....

Fra : Awul Dasfilshabeda

Dato : 09-04-08 19:08

"Avæs (6400)" Avæs@Avæs.dk