Hvem kan unlocke en Nokia 6230i (storkbh)
Fra : Autocadster

Dato : 05-04-08 18:21

Hvem kan unlocke en Nokia 6230i (storkbh) og hvad er prisen ?

--
Venligst
Autocadster / 2620

Fra : [6400] Anders

Dato : 05-04-08 18:51

Det kan man i mange tilfælde gøre ganske gratis selv !
Der findes programmer til at udregne koden på nettet.

Men det er ingen garanti for, at det er den rigtige !!!!

Så hvis du vil være 100% sikker på, at få den rigtige
kode, så skal du forbi en unlocker.

Fra : Autocadster

Dato : 05-04-08 20:33

[6400] Anders formulerede spørgsmålet:
> Så hvis du vil være 100% sikker på, at få den rigtige
> kode, så skal du forbi en unlocker.

Netop derfor spørger jeg til en unlocker der kan gøre det i storkbh.

--
Venligst
Autocadster / 2620

Fra : [6400] Anders

Dato : 06-04-08 07:04

Du kan jo tage chancen og prøve selv inden....

Fra : Frank R.

Dato : 07-04-08 22:09

On Sat, 05 Apr 2008 21:32:56 +0200, Autocadster
<autocadster@gmail.com> wrote:

>[6400] Anders formulerede spørgsmålet:
>
>Netop derfor spørger jeg til en unlocker der kan gøre det i storkbh.

Hvis du ikke allerede har fået din tlf låst op, så kan Jysk Telecom i
hvertfald http://www.unlockkbh.dk/index.php4

Hilsen
Frank