Hva' siger I, drenge?
Fra : Per Rønne

Dato : 04-04-08 15:22

Jeg citerer fra:

<http://ekstrabladet.dk/sex_og_samliv/article991375.ece>

=
Strap-on

Robert Lubarski mener, at mænd skal vriste de firkantede normer af sig
og så finde deres femine sider. Han lever, som han præker. Hans kone
tager ham engang i mellem med en strap-on-dildo.

- Mænd har så meget brug for at blive favnet og overgive sig helt en
gang imellem. Hvad mister man ved det? Man bliver for eksempel ikke
mindre mand af at blive taget bagfra af sin kæreste med en
påspændingsdildo. Hvis kæresten går fra jer, fordi I viser, hvem I er,
er han eller hun ikke noget værd som kæreste, har Robert tidligere
udtalt til Ekstra Bladet.

I modtagerens ende

Han anbefaler alle mænd at dyrke mere analsex - hvor de er den
modtagende part, vel at mærke.

- Anus er en vigtig område for den mandlige seksualitet, næsten lige så
følsom som klitoris.

Mænd burde massere prostata, der kan stimuleres gennem anus. De kan gøre
det eller få partneren til det, lyder opfordringen fra Lubarski.
Da ekstrabladet.dk spurgte for halvt år siden spurgte vores mandlige
læsere, om de kunne lide at blive stimuleret analt, svarede over 60
procent ja. Og heldigvis for dem svarede 62 procent at kvinderne, at de
nød at give manden anal stimulering.
=

Ja, hva' siger I, drenge?

I øvrigt fra samme avis, som i Jeppe Kofod-sagen viste sig som landets
nye Tante ...
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : Bo M. Mogensen

Dato : 04-04-08 17:32

On Fri, 4 Apr 2008 16:22:25 +0200, per@RQNNE.invalid (Per Rønne)
wrote:

>Han anbefaler alle mænd at dyrke mere analsex - hvor de er den
>modtagende part, vel at mærke.m

ud fra manglende erffaring skal jeg ikke kunne sige om dette er et
most men ind til vider klare jeg mig uden.

Det er muligt det er vejen til Niravan

men problemet er noget med stolthed og kønenense placereing som
hendholdvis den tager i mod og den der giver

og jeg tror den svage mand i sidste ende bare vil gøre kvinden mere
forviret ind hvad godt er ...!

det siges jo også at ingen kan slikke pik som en bøsse - men det er
bare ikke så enkelt som sådan fordi jeg tror de ting vi gør hænger
meget sammen med vores selvopfatelse som igen hænger sammen med
adfærden

men bevares hvis det ene eller det andet gør det for ham eller hende
så er det da bare at gå efter det - så længe der ikke er nogen der
kommer til skade i mod derers vilje

MvH Bo M Mogensen
--
Gør en forskel :http://www.verdensborn.dk/articles.php?lng=da&pg=185
Holly Marie Combs http://www.hollymariecombs.dk/

Fra : Hr. Jensen

Dato : 05-04-08 09:48

On Fri, 4 Apr 2008 16:22:25 +0200, per@RQNNE.invalid (Per Rønne) wrote:

>Ja, hva' siger I, drenge?

Nej tak!

--
Iiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiit's me, Hooray!

Fra : Homo hader

Dato : 05-04-08 16:19

> [...]
> og så finde deres femine sider. Han lever, som han præker. Hans kone
> tager ham engang i mellem med en strap-on-dildo.

Jeg tror at jeg melder pas her.

Fra : Per Vadmand

Dato : 05-04-08 18:33

Homo hader wrote:

> Jeg tror at jeg melder pas her.

At "feminine sider" skulle være lig med at lade sig røvpule, ligger lidt
uden for mit kulturmønster.

Per V

--
"Jesper er større end vores æbletræ, men alle er større end en
tallerken." Bastian, 5½ år

Fra : Bæ9

Dato : 05-04-08 21:04

""Per Rønne"" <per@RQNNE.invalid> skrev i meddelelsen

> [...]
> =
>
> Ja, hva' siger I, drenge?
>
> I øvrigt fra samme avis, som i Jeppe Kofod-sagen viste sig som landets

ekstrablaet skriver hvad som helst bare det gir kassen.........

pressens pendant til dansk fjolseparti - synes om havd som helst bare det
gir stemmer.

og ja - lidt fingergejl i røven er ikke at foragte - men absolut ikke det
foretrukne - lidt for tit for meget snask...

Fra : Jens Bruun

Dato : 06-04-08 14:18

"Bæ" <du.er.d@for.dum> skrev i en meddelelse

> ekstrablaet skriver hvad som helst bare det gir kassen.........

Ja. Det ligger li'ssom i konceptet med at udgive en avis på markedsvilkår.

> og ja - lidt fingergejl i røven er ikke at foragte - men absolut ikke
> det foretrukne - lidt for tit for meget snask...

Fordi du ikke har lært at tørre røven, Bæ, er det ikke ensbetydende med, at
andre har samme mangel på basal opdragelse.

Jeg begynder at ane, hvorfra dit nick stammer, Bæ.

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : Bæ9