Så lang tid skal sex tage
Fra : Steen Johansen

Dato : 04-04-08 06:51

Ny undersøgelse: Så lang tid skal sex tage
Glem alt om Sting og hans eventyrlige maraton sex.

Ifølge en ny amerikansk undersøgelse er hurtig sex nemlig god sex.

Det er fagbladet Journal of Sexual Medicine, der i deres Maj-nummer
offentliggør undersøgelsen, der blev foretaget blandt 1.500 par.

Og blandt resultaterne er, at den optimale tilfredsstillelse opnås, hvis
selve samlejet varer et sted imellem tre og 13 minutter.

Dertil skal selvfølgelig lægges forspil, påpeger lægerne bag undersøgelsen.
Og de slår samtidig fast, at samleje på ét til to minutter bare er for lidt
og for kort.

- Det er er i det vestlige samfund opstået myter, der fortæller os, at jo
længere sexaktet varer, des mere tilfredsstillelse får de to partnere. Men
det er simpelthen ikke korrekt, lyder det i undersøgelsen.

Pladder alt over 1 minut er spild af tid. Det er den totale spild af tid er
forspil så den bliver fugtig så tager det endnu længere tid.Husk det!

Fra : Ukendt

Dato : 06-04-08 05:50

"Steen Johansen" skrev i en meddelelse:

> Pladder alt over 1 minut er spild af tid. Det er den totale spild af tid
> er forspil så den bliver fugtig så tager det endnu længere tid.Husk det!

Du kan vel se fodbold på TV imens og så vente på, at hun
får røget sin smøg færdig. Det plejer at tage 7 minutter

Hej -- Ib

Fra : Frank Leegaard

Dato : 06-04-08 23:20

Ib Baagøe wrote:

> Du kan vel se fodbold på TV imens og så vente på, at hun
> får røget sin smøg færdig. Det plejer at tage 7 minutter

Lidt selvretfærdighed fra Steens side skal der vel være plads til her.
Manden har lige rundet de 60 og der er det jo ikke minutter eller timer der
tælles i der, men sekunder.

/F

Fra : Ukendt

Dato : 07-04-08 00:51

"Frank Leegaard" skrev i en meddelelse:

> Lidt selvretfærdighed fra Steens side skal der vel være plads til her.
> Manden har lige rundet de 60 og der er det jo ikke minutter eller timer
> der tælles i der, men sekunder.

Jamen så kan jeg trøste med, at det bliver bedre med
alderen. Jeg fylder 70 næste gang og skal have mindst
en halv times opvarmning. Med mindre jeg snupper en
af de små pissedyre blå
(Forbrugeroplysning: Sygesikringen Danmark giver 50%
tilskud. Så bare få jer meldt ind venner, inden I fylder 60
eller får skrumpelever og diabetes 2. Det koster 2.500 kr
om året, men det kan man hurtigt hente hjem på piller og
gebisser

Op med taktstokken -- Ib

Fra : Frank Leegaard

Dato : 07-04-08 01:11

Ib Baagøe wrote:

> [...]
> eller får skrumpelever og diabetes 2. Det koster 2.500 kr
> om året, men det kan man hurtigt hente hjem på piller og

Mon ikke Steen har udvist rettidig omhu. Så vidt jeg erindrer har han da for
1200 kr Maersk aktier.

/F

Fra : Steen Johansen

Dato : 07-04-08 07:38

"Frank Leegaard" <frankFJERN@superbruger.dk> skrev i en meddelelse

> Lidt selvretfærdighed fra Steens side skal der vel være plads til her.
> Manden har lige rundet de 60 og der er det jo ikke minutter eller timer
> der tælles i der, men sekunder.
>
> /F

Som alt andet, det ved du heller ikke en pind om, det er desværre omvendt
for gamle mennesker

som Bøø er inde på:

At Frank er et fjols er en gammel nyhede - men skulle nogen være i
tvil så kan han slet og ret ikke forholde sig sagligt til noget som
helst - hele Franks liv spinder om at få afløb for den alt
dominerenden lede han føler ved sig selv - hele tiden