Samlejekøkkenet
Fra : Ukendt

Dato : 03-04-08 04:30

Nattens "Domian" (Eins Festival kl. 01-02):

Petra (25 år) får tidligt fri fra arbejde og låser sig ind
i lejligheden. Her ser hun sin ægtemand Oskar (30 år)
i gang med at give hendes stedmor (55 år) en baghyler
på kogeøen i samtalekøkkenet.

Oskar bedyrer, at der er tale om en enkeltstående
kortslutning, så det må Petra virkelig undskylde - han
vil aldrig gøre sådan noget igen.

Stedmoderen siger derimod, at det har de da gjort
en gang om ugen gennem det sidste år, for Petras
far er syg og kan ikke længere få den op og stå. Så
der er tale om almindelig familiær hjælpsomhed.

Petra får hysterianfald og smider dem begge to ud.
Nu er der gået et par måneder, og hun savner dem.
Hvad skal Petra gøre?

Hej -- Ib

Fra : Lars Wagner Hansen

Dato : 03-04-08 05:42

"Ib Baagøe" <ib-baagoeSNABELprivat.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Petra får hysterianfald og smider dem begge to ud.
> Nu er der gået et par måneder, og hun savner dem.

Hun skal da invetere dem begge over til en trekant.

Hvad ellers?

Lars

Fra : Bo M. Mogensen

Dato : 03-04-08 06:29

On Thu, 3 Apr 2008 05:29:32 +0200, "Ib Baagøe"
<ib-baagoeSNABELprivat.dk> wrote:

>Petra får hysterianfald og smider dem begge to ud.
>Nu er der gået et par måneder, og hun savner dem.
>Hvad skal Petra gøre?

få en dildo
indkald til forsoning
tegn abonoment på scor.dk
start op på fontex

MvH Bo M Mogensen
--
Gør en forskel :http://www.verdensborn.dk/articles.php?lng=da&pg=185
Holly Marie Combs http://www.hollymariecombs.dk/

Fra : Bæ9

Dato : 03-04-08 07:55

"Bo M. Mogensen" <usnet1@gmail.com> skrev i meddelelsen

> få en dildo
> indkald til forsoning
> tegn abonoment på scor.dk
> start op på fontex
>

> MvH Bo M Mogensen

fordi de fire ting har hjulpet dig (?), behøves de jo ikke at hjælpe petra

Fra : Bo M. Mogensen

Dato : 03-04-08 16:49

On Thu, 3 Apr 2008 08:54:30 +0200, "Bæ9" <du.er.d@for.dum> wrote:

>"Bo M. Mogensen" <usnet1@gmail.com> skrev i meddelelsen

>fordi de fire ting har hjulpet dig (?), behøves de jo ikke at hjælpe petra

der stod hvad hun skulle gøre og dte var det første jeg kom på

MvH Bo M Mogensen

Fra : Bæ9

Dato : 03-04-08 18:03

> der stod hvad hun skulle gøre og dte var det første jeg kom på

jamen du skrev det da sikkert også af et godt hjerte - det sku da synd for
petra.

Det jeg så som det største problem var at petras mand på 30 gad bolle
svigermor på 55 - petra må enten være meget kedelig eller meget grim eller
begge dele

Fra : Bo M. Mogensen

Dato : 03-04-08 20:27

On Thu, 3 Apr 2008 19:02:48 +0200, "Bæ9" <du.er.d@for.dum> wrote:

>jamen du skrev det da sikkert også af et godt hjerte - det sku da synd for
>petra.

Klart !!!

>Det jeg så som det største problem var at petras mand på 30 gad bolle
>svigermor på 55 - petra må enten være meget kedelig eller meget grim eller
>begge dele

Nahh det skal du ikke sige - jeg har indtil sidste forår aldrig haft
en kvinde på under 28 år - min nuværende er 40 og det er det fedeste
jeg har haft ... jeg tror ikke pr defination man skal slutte at en
kvinde falder fra sig selv og visner væk fordi hun er blevet 24 år +

MvH Bo M Mogensen

Fra : Ukendt

Dato : 06-04-08 05:45

"Bæ9" skrev i en meddelelse:

> Det jeg så som det største problem var at petras mand på 30 gad bolle
> svigermor på 55 - petra må enten være meget kedelig eller meget grim eller
> begge dele

Svigermor ved tilsyneladende, hvad den skal bruges til.
Og så er hun liderlig - en egenskab, der efter min erfaring
overruler både rynker og hængepatter

Hej -- Ib

Fra : Bæ9

Dato : 06-04-08 10:40

"Ib Baagøe" <ib-baagoeSNABELprivat.dk> skrev i meddelelsen

> Svigermor ved tilsyneladende, hvad den skal bruges til.
> Og så er hun liderlig - en egenskab, der efter min erfaring
> overruler både rynker og hængepatter
>
> Hej -- Ib

hehe - enig - hellere grim fisse end smuk afvisning

Fra : Bæ9

Dato : 03-04-08 07:53

> [...]
>
> Petra får hysterianfald og smider dem begge to ud.
> Nu er der gået et par måneder, og hun savner dem.

Opsøge Ib Baagøe og være ham behjælpelig - han virker noget anspændt.

Fra : Ukendt

Dato : 06-04-08 05:41

"Bæ9" skrev i en meddelelse:

> Opsøge Ib Baagøe og være ham behjælpelig - han virker noget anspændt.

Javist! Men jeg vil nok foretrække svigermor på 55. Vi
er mere jævnaldrende, og tilsyneladende ved hun, hvad
det drejer sig om - ikke så meget romantik her!

Hej -- Ib