Babytøj til voksne
Fra : Elskeren

Dato : 31-03-08 11:59

Hej

Er her nogen som kan fortælle mig, hvor man kan købe noget babytøj i
voksenstr.

F.esk. Bleer, gummibukser, sparkedragt og lign.

Fra : Per Rønne

Dato : 31-03-08 12:51

<http://rubrikker.degulesider.dk/opslag/find-ri---sk-skraedder.php>
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : Roland Hansen

Dato : 31-03-08 16:15

OK, det er en mulighed, men ret dyr, skulle jeg mene.

Fra : Fluffi

Dato : 06-04-08 19:13

Hejsa

Bleer og gummibukser kan du f.eks købe hos www.voksenbleer.dk