ebay
Fra : Per H

Dato : 30-03-08 22:20

Er her en her der er registeret hos ebay i tyskland? ebay.de

jeg fatter ik en skid tysk men skal købe shorts. hvis du ville være
garant for mig, så mail til mig.

tramanden@gmail.***

M.V.H.

Per

skype bruger

Fra : Per Rønne

Dato : 31-03-08 12:51

Per H <tramanden@gmail.com> wrote:

> Er her en her der er registeret hos ebay i tyskland? ebay.de
>
> jeg fatter ik en skid tysk men skal købe shorts. hvis du ville være
> garant for mig, så mail til mig.

Du kan få shorts lavet direkte til dig hos en online virksomhed i
Baden-Württenberg, og hjemmesiden bringes også på engelsk:

<http://www.mylederhosen.com/index.php?language=en&osCsid=5de90fb875e265
1e7c63ddb8d0151c3b>

Eller bare:

<http://www.mylederhosen.com/>

- og tryk på Stars and Stripes ...
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : Per H

Dato : 31-03-08 21:30

On Mon, 31 Mar 2008 13:50:45 +0200, per@RQNNE.invalid (Per Rønne)
skrev:

>Du kan få shorts lavet direkte til dig hos en online virksomhed i

slet ik det jeg skal.

jeg har fundet varen, men kan ikke handle online på hjemmesiden, da
jeg ikke er medlem. og ikke fatter tysk.

Derfor er jeg ude efter en der har handlet på ebay.de

som vil købe shortsne for mig ( jeg forudbetaler)

M.V.H.

Per

skype bruger

Fra : Bo

Dato : 01-04-08 07:50

On 31 Mar., 23:30, Per H <traman...@gmail.com> wrote:

> [...]
> jeg ikke er medlem. og ikke fatter tysk.
>
> Derfor er jeg ude efter en der  har handlet på ebay.de
>
> som vil købe shortsne for mig ( jeg forudbetaler)

Jeg er oprettet med samme navn og kode hhv UK og DE. Har du
artikelnummer fra DE kan du købe via UK og visa-versa. Jeg har lige
prøvet.
Jeg forstår bedst engelsk men også tysk, men nogle tyske kringlede
vendinger skal man lige lære først. vh Bo