Overnatning i Tyskland
Fra : Trelborg, fjern xxx

Dato : 30-03-08 09:25

Vi har rejst en del i Frankrig og der brugt Formule-1 hotellerne ved
overnatning på vej til/fra destination.
Nu kører vi i stedet til Italien (Lidoen), og har ikke fundet de samme
muligheder i Tyskland, da der kun er ganske få Formule-1 hoteller, som alle
ligger midt/nord i Tyskland.
Et par gange har vi brugt hotellerne på rastepladserne - men det er simpelt
hen for dyrt.
Hvad kan ellers anbefales når det blot gælder en overnatning.
Findes der transit-camping, hvor man kan ankomme kl. 22 og rejse videre kl.
07 - i givet fald, hvordan findes disse så ?

Fra : L Samson

Dato : 30-03-08 10:15

> Hvad kan ellers anbefales når det blot gælder en overnatning.
> Findes der transit-camping, hvor man kan ankomme kl. 22 og rejse videre kl.
> 07 - i givet fald, hvordan findes disse så ?

Måske man kan finde noget billigere på:
http://www.linksundrechts.com
/LS

Fra : tuco

Dato : 30-03-08 21:07

Prøv ETAP har selv prøvet en nem og billig måde at overnatte på.
Mvh Kim

Fra : Karl Chr. Mortensen

Dato : 31-03-08 08:21

tuco skrev:
> Prøv ETAP har selv prøvet en nem og billig måde at overnatte på.
> Mvh Kim
> "Trelborg, fjern xxx" <trelborgxxx@kabelmail.dk> skrev i meddelelsen

Der findes en fransk hotelkæde, der hedder Etap. De dækker så vidt jeg
ved nogenlunde hele Tyskland. Det er også en billigkæde ligesom Formule
1-hotellerne. Internetadresse www.etaphotel.com

Fra : L Samson

Dato : 31-03-08 18:24

> Der findes en fransk hotelkæde, der hedder Etap. De dækker så vidt jeg ved nogenlunde hele Tyskland. Det er også en billigkæde
> ligesom Formule 1-hotellerne. Internetadresse www.etaphotel.com

Og så må vi jo hellere fortælle at alle sammen, FORMULE-1, ETAP, IBIS, NOVOTEL osv. er en del af kæden: www.accorhotels.com , hvor
de allesammen kan findes.
/LS