Pasiv køling !
Fra : Steen

Dato : 30-03-08 20:47

Jeg har nogle små køleprofiler der sidder fast med noget lim på ramklodserne
på mit grafikkort.

De er faldet af, er der nogen der ved om man kan få noget til at få dem sat
fast med.

/Steen

Fra : Ukendt

Dato : 31-03-08 01:35

Steen wrote:
> Jeg har nogle små køleprofiler der sidder fast med noget lim på
> ramklodserne

Hehe har du køleprofiler og lim på klodserne?

> De er faldet af, er der nogen der ved om man kan få noget til at få
> dem sat fast med.

Nå, men der fås da noget:
"To-komponentlim til varig montering af køleprofiler på eks. RAMchips på
grafikkort etc."
http://www.studiedata.dk/shop/zalman-epoxy-776p.html

Fra : Steen

Dato : 01-04-08 23:34

"Martin F. Nygaard" <nejtak> skrev i meddelelsen

> [...]

> Nå, men der fås da noget:
> "To-komponentlim til varig montering af køleprofiler på eks. RAMchips på

Tak for tippet, har bestilt og glæder mig til at få lim på "klodserne"

/Steen

Fra : Ukendt

Dato : 31-03-08 10:12

> [...]
> ramklodserne
> på mit grafikkort.
>
> De er faldet af, er der nogen der ved om man kan få noget til at få dem

Køb nogle nye - et sæt fra Zalman koster en 50'er
(der er klister på.)