720p
Fra : Towli

Dato : 21-03-08 23:16

Hej

Jeg har fået så forrygende hjælp af Hans og kimala i en trå nedenunder, så
jeg bliver nødt til at spørge herinde igen.:

Jeg har (som nævnt) opgraderet med en flaskehals der er et GF en8600GT
silence (med 512 mb).
Her til aften ville jeg så se en film på min, iøvrigt fede, projektor - en
Sanyo PLV-Z3 der understøtter 720P.

Det er som om der er en helt tydelig forskel i skarpheden af billederne, i
forhold til mit hidtidige 6800- kort.

Jeg forstår det ikke helt - jeg kører jo via DVI udgangen til projektoren og
ikke via tv-stik. Burde kvaliteten ikke være den samme?

Jeg er vant til at se folk med lidt for store sko + næser og lidt for fede
biler (læs brede) når jeg ser film på min projektor i fullscreen. Det er som
om det ser lidt mere "rigtigt" ud nu. Jeg har valgt 720p som "signal - high
definition television over DVI" i nvidia control panel.

Hvad er det jeg er ude i? Har jeg set på folk med for store sko i 2 år uden
grund (på projektoren) på min gamle 6800' eller kan 8600 noget som det gamle
kort ikke kan i forhold til afspilning på projektor?

Kan en 8800 det samme?

Jamen for pokker... Jeg fatter hat....Jeg er dum...Jeg søger et job på en
tankstation...

Hvis en af jer kan forklare det kort så en idiot som jeg kan forstå det,
ville jeg være urimeligt taknemmelig...

/T

Fra : Jan Rasmussen

Dato : 04-04-08 20:50

"Towli" <towli@oldboyz.dk> skrev i en meddelelse news:47e4344b$0$90267$14726298@news.sunsite.dk...
> [...]
>
> Kan en 8800 det samme?
>
> Jamen for pokker... Jeg fatter hat....Jeg er dum...Jeg søger et job på en tankstation...

http://www.aboutprojectors.com/pdf/sanyo-plv-z3-manual.pdf

på side 36 i manualen står der noget med indstillinger ved computer
forbindelse til projectoren.

i projector menu'en, står Display area til 1280x720 ?

Jan Rasmussen

Fra : Towli

Dato : 10-04-08 00:08

Et lidt forsinket tak for hint'et!