ustabil cybercity
Fra : cs

Dato : 27-03-08 20:11

Er der andre end mig der oplever periodisk ustabilitet på Cybercitys
linje im området omkring rødegårdsvej i odense?

Jeg har fået en Vigor 2820n, der virkede fint et stykke tid - så
opdaterede jeg firmwaren og den begyndte at falde ud sporadisk..
Nu har jeg fået den byttet (som en test) til en med samme firmware som
den gamle inden opgraderingen - og det ser ud til at den stadig falder
ud en gang ca. hver 6. time - undtagen om natten hvor der ikke er nogen
aktivitet -så virker det fint, lige indtil næste dag hvor jeg begynder
at pumpe data igen..

Er det ustabilitet på linjen?
Jeg har en SNR på 31-33, så det er ikke signalstyrken den er galt med..