tdc dobbelt op
Fra : Sørensen

Dato : 21-03-08 11:29

Har hørt lidt rygter om at TDC dopler hastigheden på city 1. april mon det
har noget på sig ?.

--
vh.
Sørensen

Fra : Rado

Dato : 21-03-08 11:46

On Fri, 21 Mar 2008 11:28:58 +0100, "Sørensen" <nogen@microsoft.com>
wrote:

>Har hørt lidt rygter om at TDC dopler hastigheden på city 1. april mon det
>har noget på sig ?.

Jep:

http://om.tdc.dk/publish.php?id=10959

--
Rado

Har du husket at betale din internetlicens?
http://www.stopcomputerlicens.dk/

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 21-03-08 11:54

Rado skrev:

>http://om.tdc.dk/publish.php?id=10959

Det var så i 2007.

--
Ivan V. Klattrup
http://klattrup.dk

Fra : Rado

Dato : 22-03-08 09:12

On 21 Mar 2008 10:54:18 GMT, "Ivan V. Klattrup"
<ivan.klattrup@gmail.com> wrote:

>Det var så i 2007.

Sorry, fik sgu fat i det forkerte link fra tråden i dk.edb.internet...

Fra : Thomas Hansen

Dato : 21-03-08 12:28

> Har hørt lidt rygter om at TDC dopler hastigheden på city 1. april mon det
> har noget på sig ?.

http://privat.tdc.dk/publish.php?id=15913

mvh Thomas

Fra : Dopedog

Dato : 21-03-08 13:05

> http://privat.tdc.dk/publish.php?id=15913
>
> mvh Thomas

Hmm .. Det gælder ikke "os" der har Bredbånd city eller ?

Fra : Nicolai

Dato : 21-03-08 17:20

> Hmm .. Det gælder ikke "os" der har Bredbånd city eller ?

Nu skal jeg gentage de sidste 2 linjer for dig ;)

"Forbrugsafregnet bredbånd og Bredbånd City er ikke omfattet af ovenstående
hastigshedsændringer og prisændringer."

Fra : Dopedog

Dato : 22-03-08 12:30

> Nu skal jeg gentage de sidste 2 linjer for dig ;)
>
> "Forbrugsafregnet bredbånd og Bredbånd City er ikke omfattet af
> ovenstående hastigshedsændringer og prisændringer."

Ah .. Det havde jeg sku overset ... Sorry :-\

Fra : Rado

Dato : 22-03-08 09:17

On Fri, 21 Mar 2008 13:04:39 +0100, "Dopedog"
<ostejorgenskimSLETDETHER@ofir.dk> wrote:

>Hmm .. Det gælder ikke "os" der har Bredbånd city eller ?

I slipper stadig en hel del billigere end os andre. Min 20/1 kommer
til at koste 429.- efter første april (koster p.t. 494.-). Jeg ville
hellere have en City 15/1 til 314.- men det kan jeg ikke få.

Fra : Rado

Dato : 24-03-08 17:41

On Fri, 21 Mar 2008 12:27:34 +0100, "Thomas Hansen"
<sb2202@gmailfjern.com> wrote:

>http://privat.tdc.dk/publish.php?id=15913

Til gengæld har de så lige hævet prisen på fast IP igen, nu er det 50
kr om måneden. I starten var det 10 kr mener jeg, siden har prisen
langsomt og støt sneget sig opad.

Fra : Kjeld Olesen [2000]

Dato : 25-03-08 13:50

Det er ligesom om TDC ikke selv er klar over at de leverer denne
kombination.

Kjeld

Fra : Kjeld Olesen [2000]

Dato : 25-03-08 14:03