Skærme
Fijala 3554
Lak,hvilken type til en spole
Fra : Ebbe Hansen

Dato : 27-03-08 19:34

Hvilken type lak til en spole i skærm der hyler ?
Shellak ?
mvh Ebbe

Fra : N_B_DK

Dato : 27-03-08 20:59

"Ebbe Hansen" <ebbeh@mail1.stofanet.invalid> wrote in message
> Hvilken type lak til en spole i skærm der hyler ?
> Shellak ?
> mvh Ebbe

Neglelak (seriøst)

--
MVH. N_B_DK
KVM consol købes (1024X768 eller højere)

Fra : Ebbe Hansen

Dato : 28-03-08 09:51

Tak for dit svar
Skal det så være Dior, he he

Neglelak, er det ikke Cellulose ?

mvh Ebbe

Fra : N_B_DK

Dato : 31-03-08 07:34

> Tak for dit svar
> Skal det så være Dior, he he
>
> Neglelak, er det ikke Cellulose ?

Aner det ikke, men vi har brugt det på de værksteder jeg har været ansat, og
jeg har lakeret de første mange hundrede spoler uden et eneste problem.

Fra : Ebbe Hansen

Dato : 31-03-08 08:59

On Mon, 31 Mar 2008 08:33:39 +0200, "N_B_DK"
<N_B_DKSPAM@hotmail.com> wrote:

>"Ebbe Hansen" <ebbeh@mail1.stofanet.invalid> wrote in message

>Aner det ikke, men vi har brugt det på de værksteder jeg har været ansat, og
>jeg har lakeret de første mange hundrede spoler uden et eneste problem.

OK, jeg prøver, jeg ved ikke hvor stor spolen er, derfor tænkte
jeg at en neglelak ikke rækker særlig langt. Jeg går ud fra at
man påfører lakken uden at afmontere spolen ?
mvh Ebbe

Fra : N_B_DK

Dato : 07-04-08 12:18

> OK, jeg prøver, jeg ved ikke hvor stor spolen er, derfor tænkte
> jeg at en neglelak ikke rækker særlig langt. Jeg går ud fra at
> man påfører lakken uden at afmontere spolen ?

Kan man godt, man kommer dog nemmest til hvis den loddes ud først.