Ingen signal til skærm ??
Fra : 'ulrich'

Dato : 03-02-08 15:13

Hallo i gruppen!

På min ældre P.II med ASUS P2L97 bundkort og MATROX KS-11 outboard
grafikkort kommer der ingen signal til skærm.

Maskinen har til nu kørt med TFT - sådan hedder den vist - fladskærm med
tilhørende grafikkort uden problem.

Fejlen er opstået i forbindelse med retur til CTR skærm.

Hvad kan jeg gøre ?? - Mon nogen har råd at gi' af ??

Bedste hilsen,
Ulrich

Fra : Jorgen [DK/2200]

Dato : 03-02-08 17:09

"'ulrich'" <pacemaker@lite.dk> wrote in message
> [...]
>
> Fejlen er opstået i forbindelse med retur til CTR skærm.
>
> Hvad kan jeg gøre ?? - Mon nogen har råd at gi' af ??
kan det evt. være fordi din TFT skærm har kørt i større opløsning end din
gamle skærm kan klare ?

men er det tilfældet burde du jo have et signal ved opstart af pc'en.

- jørgen

Fra : Peter

Dato : 03-02-08 17:36

"'ulrich'" <pacemaker@lite.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Fejlen er opstået i forbindelse med retur til CTR skærm.
>
> Hvad kan jeg gøre ?? - Mon nogen har råd at gi' af ??

Prøv at starte computeren i fejlsikret tilstand.

PeterB

Fra : 'ulrich'

Dato : 04-02-08 21:34

Tak, - men opdagede fysisk fejl.