8800GT fra sparkle - forhandler?
Fra : Nicolai

Dato : 18-01-08 15:49

Sparkle skal have lavet et lydløst 8800GT - nogen der kan henvise til en
forhandler?

Jeg har et BFG OC 8800GT, men der er domt jetjager under spil - gider jeg
simpelthen ikke høre på...

Fra : Nicolai

Dato : 18-01-08 15:52
Fra : Nicolai

Dato : 18-01-08 16:28

> [...]
> forhandler?
>
> Jeg har et BFG OC 8800GT, men der er domt jetjager under spil - gider jeg

Glem alt efter godmorgen ;)

Lidt google afslørede rivatuner, der kan styre fan - fandt ud af at op til
40% fan speed er det næsten lydløst, og så går det ikke højere op når man
sætter det fixed.

Satte det til 33% fixed, temp holder sig under 90 grader under load (21
grader bedre end det passive kølede fra sparkle) og er praktisk talt
lydløst.

Konge :)

Fra : Per Nielsen

Dato : 18-01-08 18:20

"Nicolai" <spam2005@nifo.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Satte det til 33% fixed, temp holder sig under 90 grader under load (21
> grader bedre end det passive kølede fra sparkle) og er praktisk talt

Har du et link til en guide?

Fra : Nicolai

Dato : 18-01-08 19:18

http://downloads.guru3d.com/download.php?det=163

Fra : Nicolai

Dato : 18-01-08 19:22

http://www.guru3d.com/article/article/449/1/

Fra : Per Nielsen

Dato : 18-01-08 19:40

> http://www.guru3d.com/article/article/449/1/

Takker Jeg har ikke de samme muligheder under Fan Driver 169.21,
RivaTuner 2.06. Måske begrænsningen ligger i kortet, Inno3D 8800GTS 640MB.
Til gengæld overclocket fra 525/1600 til 580/1800