Grafikkort
Fijala 2911
phg1 1758
nVidia GeForce 8600GS
Fra : pal

Dato : 05-01-08 23:12

Noen der kenner dette kort? Duger det til noget? (Tænker på spil så som Call
of Duty 4 o.l.)

Fra : news.tele2.dk

Dato : 06-01-08 10:27

"pal" <pal@edb.dk> skrev i meddelelsen
> Noen der kenner dette kort? Duger det til noget? (Tænker på spil så som
> Call of Duty 4 o.l.)

GeForce 8600GS er et mellemklasse kort, det skulle meget gerne kunne køre
spil som COD 4.
Du skal bare ikke regne med at kunne køre en høj opløsning og samtidig have
alt grafisk gejl slået til.
Men det skulle gerne kunne afvikle spil af den type på et acceptabelt
niveau.

Fra : Jesper Poulsen

Dato : 07-01-08 11:22

pal wrote:

> Noen der kenner dette kort? Duger det til noget? (Tænker på spil så som Call
> of Duty 4 o.l.)

Lad mig gætte - du har købt dig en Medion og vil gerne spille ?

GF8600GS er langsommere end GF8600GT der igen får smæk af GF7600GT.
GF7600GT koster ca. 700 inkl. forsendelse, hvor et GF8600GT med
tilsvarende ydelse (overclocked) koster 800 inkl. forsendelse.

Hvorvidt GF8600GS kan bruges til COD4 vil jeg være dig svar skyldigt.
Jeg ved at det virker fint med et GF6600GT og jeg har endnu ikke haft
mulighed for at afprøve det med mit eget GF7600GT.

Most bang for the buck under 1000,- er GF7600GT og most bang for the
buck over 1000,- er GF8800GT.

Håber at det satte nogle ting i relief...

Jesper Poulsen