Forslag til ferieophold med to børn i påsk~
Fra : rondo

Dato : 14-03-08 07:23

Hej alle sammen,

i sædvanlig god tid og stil har min kone og jeg fundet ud af, at vi
vil tage på et ferieophold med minimum 2 overnatninger i påsken. Vi
har to børn på 1 og 5 år, og vil derfor gerne til et børnevenligt sted
og gerne med svømmehal/badeland. Er der nogle herinde, som har nogle
forslag? Det skal helst ligge på sjælland, fyn eller de
omkringliggende øer og Lalandia har været oppe at vende, men vi vil
gerne prøve noget andet.

Mvh
Ronnie

Fra : Trine Kornum Christi~

Dato : 14-03-08 14:56

rondo <newsnospam@mail.sonofon.dk> writes:

> i sædvanlig god tid og stil har min kone og jeg fundet ud af, at vi
> vil tage på et ferieophold med minimum 2 overnatninger i påsken.

Det der med god tid er noget opreklameret fis. :)

> [...]
> nogle forslag? Det skal helst ligge på sjælland, fyn eller de
> omkringliggende øer og Lalandia har været oppe at vende, men vi vil

Har I overvejet at tage turen over grænsen og tage til Tyskland?
Ostseebad Damp eller Weissenhäuser Strand kunne være muligheder.
Weissenhäuser ligger godt hvis man kommer over Rødby-Puttgarten, der
er 40 kilometer fra Puttgarten. Damp ligger 65 km fra Kruså og 140 km
fra Puttgarten.

Begge steder kan f.eks. bestilles gennem FDM-travel, men også mange af
de andre ferieformidlere.

God tur.

Mvh Trine

Fra : Ukendt

Dato : 14-03-08 19:34

forslag? Det skal helst ligge på sjælland, fyn eller de
omkringliggende øer og Lalandia har været oppe at vende, men vi vil
gerne prøve noget andet.

Omkringliggende øer, hmmm, Fanø bad er ikke at gå fejl af.

/karsten