SummaSummarum 2 indsæt linie
Fra : Kent Wigman

Dato : 13-03-08 18:29

Hej
Jeg har upgaderet min SummaSummarum 2 prof. til SummaSummarum 2 Enterprice
Førhen når jeg bogførte direkte i kassekladen kunne jeg lave linieskift ved
at bruge tabulator tasten hvis jeg have flere bilag der skulle bogføres,
det kan jeg ikke mere, nu skal jeg op i rediger og og vælge "indsæt linie"
Er der nogen der ved hvad der er galt eller er det bare Enterprice der ikke
kan det som prof kan ?

Håber der er nogen der kan hjælpe med dette

Mvh
Kent Wigman

Fra : Allan Soerensen

Dato : 13-03-08 22:05

"Kent Wigman" <wigman@mail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> ikke kan det som prof kan ?
>
> Håber der er nogen der kan hjælpe med dette

Du behøver ikke at skulle op i menuen rediger og vælge "indsæt linie".
Du trykke såment bare på den tast på dit tastatur, somme hedder "Insert".
Det er da væsentligt mere logisk end at bruge tabulator tasten

Fra : Kent Wigman

Dato : 16-03-08 20:42

Hej Allan
Tak, Det virker på den måde
Men jeg syntes at det andet var letter, når men udfylder alle felter og så
bare forsætter med at bruge tabulator for at få ny linie
Men knappen insert er da lettere en at skulle op i "rediger"
Så jeg takker for dit svar
Mvh Kent

Fra : NewsGroups

Dato : 16-03-08 21:01

> [...]
> bare forsætter med at bruge tabulator for at få ny linie
> Men knappen insert er da lettere en at skulle op i "rediger"

Jeg mener bare at jeg trykker "ENTER" et par gange så er jeg på ny linie -

Fra : Kent Wigman

Dato : 16-03-08 21:16

Hej
Det virker også og så skifter bilagsnr. også
Tak
Mvh Kent

Fra : NewsGroups

Dato : 17-03-08 07:58

> Hej
> Det virker også og så skifter bilagsnr. også
> Tak
> Mvh Kent

Nem´lig ja.

Per

Fra : Allan Soerensen

Dato : 17-03-08 08:59

"NewsGroups" <spørg@først> skrev i en meddelelse
> "Kent Wigman" <wigman@mail.dk> skrev i en meddelelse
>>

> Jeg mener bare at jeg trykker "ENTER" et par gange så er jeg på ny linie -

Jeps.
Brugen af "Enter" eller "Insert" kommer lidt an på hvad det er Mads vil
opnå.
Vil han tilføje en ny linie sidst i kassekladen, er det bare at trykke
"Enter". Vil han tilføje en ekstra linie midt i kassekladen trykker han
"Insert".