Skærme
Fijala 3554
BENQ 22" skærm i Elgiganten
Fra : Kåre

Dato : 13-03-08 14:45

Er der nogen der har erfaringer med Elgigantens BENQ 22" skærm til 1500 ?
Den skulle have en opdateringstid på 5ms, så burde være OK hvis man også
skal se noget film på den.

Den skulle bruges som kombineret PC skærm, og til noget TV/DVD kiggeri på et
mindre værelse.

pft
Kåre

Fra : Mads

Dato : 13-03-08 18:43

On Thu, 13 Mar 2008 14:44:54 +0100, "Kåre"
<kaareSletindtilsnabela@raffish.dk> wrote:

>Er der nogen der har erfaringer med Elgigantens BENQ 22" skærm til 1500 ?
>Den skulle have en opdateringstid på 5ms, så burde være OK hvis man også
>skal se noget film på den.

De 5 ms kan ikke bruges til noget, for de forskellige fabrikanter
finder frem til det tal på hver deres måde. For nylig viste en test
at nogen skærme havde en refresrate der lå omkring 40 ms
på trods af at skærmens specs sagde 5 ms eller endda mindre.

Prøv skærmen i butikken eller køb den og prøv den derhjemme.
I det mindste har Elgiganten 30 dage fuld returret, så du kan
returnere den hvis den ikke lever op til dine forventninger.

mvh Mads

Fra : Martin Petersen

Dato : 15-03-08 16:58

Kåre ( kaareSletindtilsnabela@raffish.dk ) skrev følgende i
47d92f2a$0$15893$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk :
> [...]
> hvis man også skal se noget film på den.
>
> Den skulle bruges som kombineret PC skærm, og til noget TV/DVD

Det er umiddelbart billigt. Skærmen kender jeg ikke.

- Martin

Fra : Thomas Jespersen

Dato : 15-03-08 17:02

Kåre wrote:
> Er der nogen der har erfaringer med Elgigantens BENQ 22" skærm til 1500 ?

Nej, jeg har ikke erfaring med den. Men som en anden siger så prøv den
af selv. Jeg har dog selv en aldrende 19" BenQ LCD skærm som jeg er
meget glad for :)

Fra : Gitte & Kent

Dato : 16-03-08 20:10

Hejsa
Jeg har sådan en skærm, har haft den i ca. 6 md.
Jeg er udemærket tilfreds med den, jeg spiller meget, og har set lidt dvd på
den.
Hilsen Kent