Salg af mindre hobbyvirksomhed - hvor?
Fra : Ukendt

Dato : 11-03-08 20:58

Jeg har en mindre udlejningsvirksomhed (softicemaskiner), som jeg af
helbredsmæssige årsager ønsker at sælge.
Udlejningen foregår i dag fra Aalborg, men kan uden videre flyttes til en
hvilken som helst del af landet, da kundekredsen til en sådan butik er
præget af mange nye kunder og ikke så mange gengangere.
Alt er på plads med hjemmeside, fornuftig eksponering, gode leverandører med
gode indkøbspriser og indkøbte softicemaskiner mv.
Se hjemmesiden for udlejning her: www.verdensbedstesoftice.dk

Der er 3 softicemaskiner og et lille lager. Maskinerne koster (nypris)
36.000 kr. pr. stk ex moms - hvad for jeg for forretningen?
Realistiske bud modtages gerne på mail eller telefon (se begge dele på
hjemmesiden)

Jeg har lagt ovenstående i dk.opslag.stillinger - hvor kan man ellers gøre
opmærksom på at biksen er til salg?
Mvh Tommy

Fra : Viggo Poulsen

Dato : 11-03-08 22:35

Hej Tommy
Prøv www.amino.dk , her er en hel afdeling med salg af virksomheder.

--
Med Venlig Hilsen
Viggo Poulsen

Fra : Ukendt

Dato : 12-03-08 08:49

"Viggo Poulsen" <vp-remove-@vipilon.dk> skrev i en meddelelse
> Hej Tommy
> Prøv www.amino.dk , her er en hel afdeling med salg af virksomheder.

Hej Viggo

Tak for det - det ser ud til at være det rigtige sted. Jeg fik 1.
henvendelse ½ time efter annoncen var lagt. Sideløbende med er der kommet én
fra usenet, så der ser da positivt ud.

Mvh Tommy

Fra : Allan Soerensen

Dato : 12-03-08 17:24

"TBJ" <bruussnabelaosprikdk> skrev i en meddelelse

> Jeg har lagt ovenstående i dk.opslag.stillinger - hvor kan man ellers gøre
> opmærksom på at biksen er til salg?

Flot, så fik du den også lige postet her i gruppen, selv om du er klar over
at den slags ikke er velkommen jf. gruppens fundats.
En "smart ide" at bringe så mange oplysninger, at det reelt er en annonce og
så lige runde af med et "spørgsmål".

Fra : Ukendt

Dato : 12-03-08 18:34

"Allan Soerensen" <microtec1@yahoo.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> over at den slags ikke er velkommen jf. gruppens fundats.
> En "smart ide" at bringe så mange oplysninger, at det reelt er en annonce

Ja, jeg kunne selvfølgelig også have linket til det andet indlæg, men jeg
syntes det blev besværligt for folk at skulle kigge to steder i stedet for
et. Og jeg syntes at informationen er relevant, i forhold til hvor jeg
skulle annoncere. Men flot at du generaliserer i stedet for at spørge til
hensigten.
Tommy

Fra : Allan Soerensen

Dato : 12-03-08 18:54

> [...]
> et. Og jeg syntes at informationen er relevant, i forhold til hvor jeg
> skulle annoncere. Men flot at du generaliserer i stedet for at spørge til

Du mener at varebeskrivelse, link til din hjemmeside, pris, fysiskplacering
osv. osv. er relevant for at spørge om hvor man annoncerer en virksomhed til
salg? Jeg kunne have formuleret samme spørgsmål på en enkelt linie.
Utrolig alle de mere eller mindre "kreative" krumspring folk finder på for
at annoncere her i gruppen, selv om de udmærket ved at det er uønsket.

Fra : Ukendt

Dato : 12-03-08 19:11

"Allan Soerensen" <microtec1@yahoo.com> skrev i en meddelelse

> Jeg kunne have formuleret samme spørgsmål på en enkelt linie.
Ja, men vi er ikke lige så dygtige som dig.

> Utrolig alle de mere eller mindre "kreative" krumspring folk finder på for
> at annoncere her i gruppen, selv om de udmærket ved at det er uønsket.

ved du hvad? Du er både uvidende og generaliserende.
Jeg har siden 1989 drevet virksomhed - og hvis jeg havde praksis med at
spamme usenet med slet skjulte reklamer, så skulle det nok være til at
google sig frem til, ik? Kan du ikke lige gøre det?
I modsat fald bedes du passe din egen butik. Jeg har postet hvad jeg fandt
relevant - og det er ikke noget du bestemmer eller har indflydelse på. Hvis
du mener at have en "sag", så vil jeg da opfordre dig til at sende en klage
til TDC som er min udbyder. Diskussionen hører ikke hjemme her og yderligere
indlæg fra dig her vil forblive ubesvarede. Hvis du mener at kunne bidrage
positivt på en eller anden måde kan du mail mig direkte.
Tommy

Fra : Ukendt

Dato : 12-03-08 21:05

> [...]
> yderligere indlæg fra dig her vil forblive ubesvarede. Hvis du mener at
> kunne bidrage positivt på en eller anden måde kan du mail mig direkte.

Jeg er enig med Allan. Slut.