Skærme
Fijala 3554
Samsung eller Acer 24"
Fra : Harald

Dato : 11-03-08 12:40

Hvad skal man vælge:
eller

Jeg har bruge for både DVI og VGA. En bærbar skal kobles til DVI og en
stationær til VGA, begge skal køre i 1920x1200
Jeg vil gerne have mulighed for hurtig skift mellem DVI<>VGA, helst ved et
enkelt tryk på en knap.

Samsung kan hæves/sænkes og har drejefod hvilket Acer vist ikke har mulighed
for.
Skærmen skal bruges til kontor (programmering) arbejde og en smule FPS spil,
men 99.9% af tiden er det kontor arbejde.

Nogen forslag?

/H

Fra : J

Dato : 11-03-08 12:56

On Tue, 11 Mar 2008 12:39:38 +0100, "Harald" <noname@nomail.dk> wrote:

> [...]
>Skærmen skal bruges til kontor (programmering) arbejde og en smule FPS spil,
>men 99.9% af tiden er det kontor arbejde.

De 2 skærme, du har udvalgt er begge med TN-panel. Check dette på
www.prad.de under Monitore, Hersteller

En S-PVA skærm anbefales, hvis du skal have ordentlig farvegengivelse,
af f.eks. fotos.

De er noget dyrere, ca. 1200 kr.

F.eks. HP LP2465 eller Dell 2407wfp
http://www.prad.de/guide/screen3030.html

mvh

John

Fra : J

Dato : 11-03-08 14:01

On Tue, 11 Mar 2008 12:55:36 +0100, J <johnknuhtsenSP@Mail.dk> wrote:

>F.eks. HP LP2465 eller Dell 2407wfp
>http://www.prad.de/guide/screen3030.html

Dell 2408wfp kan købes i UK for 389 £ og ca. 200 kr. i porto.
Herhjemme ligger den på 6500 kr.

mvh

John

Fra : J

Dato : 11-03-08 14:15

On Tue, 11 Mar 2008 14:00:57 +0100, J <johnknuhtsenSP@Mail.dk> wrote:

>Dell 2408wfp kan købes i UK for 389 £ og ca. 200 kr. i porto.
>Herhjemme ligger den på 6500 kr.

Arh, 458 £ med deres VAT. Man betaler kun deres moms (VAT) og ingen
told.

mvh

John

Fra : Harald

Dato : 11-03-08 16:48

"J" <johnknuhtsenSP@Mail.dk> skrev i en meddelelse

> De 2 skærme, du har udvalgt er begge med TN-panel. Check dette på
> www.prad.de under Monitore, Hersteller
>
> En S-PVA skærm anbefales, hvis du skal have ordentlig farvegengivelse,
> af f.eks. fotos.

Det er jeg klar over, jeg har i øjeblikket en 22" Samsung med TN-panel og
den er jeg ganske tilfreds med. Jeg bruger den ikke til fotos og jeg sidder
altid lige for, så synsvinkel er ikke så vigtig.

/H