Unlock af Nokia N81
Fra : Finn Stampe Mikkelse~

Dato : 18-02-08 18:54

Hej

kan denne unlockes gratis?

Hvis ikke. Nogen der kan anbefale en der er billig i eller omkring Odense??

Insight Mobil Service tager 250 kr. og det synes jeg er lidt meget

Den bliver i givet fald købt ved Debitel (Callme)

/Finn

--
Der er 10 slags mennesker - Dem som forstår binær og dem som ikke gør.
There are 10 kinds of people. Those who understand binary ant those who

Fra : Anders

Dato : 18-02-08 19:52

Der er vel ingen der vil lukke den op gratis.....

Vil ikke anbefale, at købe den der, der er større snak i en af de andre
grupper netop om Debitræls/Call Me.

Fra : Finn Stampe Mikkelse~

Dato : 18-02-08 21:05

"Anders" <stofanet@stofanet.dk> skrev i meddelelsen
> Der er vel ingen der vil lukke den op gratis.....
>
> Vil ikke anbefale, at købe den der, der er større snak i en af de andre
> [...]
Hej

Der er flere modeller der kan unlockes gratis forskellige steder på nettet.
Jeg har ikke kunne finde nogen der kan med denne her. det er jo en BB5
telefon, så måske derfor. Men synes nu alligevel 250 kr. virker af meget..

Har du evt. forslag til hvor den ellers kan købes for en fornuftig pris??

Ved godt at debitel ikke er det bedste

/Finn

Fra : Anders

Dato : 19-02-08 07:26

De ''gamle'' modeller (tilmed 6230i) kan i de fleste tilfælde lukkes op
gratis på nettet.

Det er noget mere tricky med de der BB5 mobiler, de kræver noget andet
software, som desværre ikke er helt gratis, derfor er sat derefter.

Men de 250,- du har fået er vel inkl. returporto til dig ?

Kig evt. på mobilpriser.dk for en anden pris.

Fra : Finn Stampe Mikkelse~

Dato : 19-02-08 11:18

> [...]
>
> Men de 250,- du har fået er vel inkl. returporto til dig ?
>
> Kig evt. på mobilpriser.dk for en anden pris.

Det er inklusive ventetid i butikken, for det er her i Odense og dermed ved
besøg i butikken...

Men vil lige checke mobilpriser.dk

/Finn