Debat om pædofili m.m.
Fra : lilglover

Dato : 06-03-08 12:42

Hej

Ønsker en debat om forskellen mellem pædofili eller bare synes om
børn(ikke på den sexuelle måde).

Eller er der nogen større forskel på dette i jeres øjne.

Spørger i forbindelse med studie.

Hvis det var muligt ville jeg gerne snakke med nogen med ovenstående
interesse, selvfølgelig anonymt over email eller lign.

M.v.h.
Jan

Fra : Bo M. Mogensen

Dato : 08-03-08 18:07

On Thu, 6 Mar 2008 11:42:20 -0800 (PST), lilglover
<jannielsen1999@gmail.com> wrote:

>Hej

Hej

>Ønsker en debat om forskellen mellem pædofili eller bare synes om
>børn(ikke på den sexuelle måde).

Hmm den har nu været oppe at vende mange gange
men jeg fejler nu at se hvad samenhæng du vil drage ud af det
den ene er en der har sex drift rettet i mod børn enten som fantasi
eller som præferance

og det andet er noget helt andet mao en der bare kan lide børn uden at
have en drifts mæsige præferance ....

jeg har lidt svært ved at se et overlap

>Eller er der nogen større forskel på dette i jeres øjne.

som sagt med mindre du ønsker at udybe dig nærmer -
jeg kender ikke nogen pædofile ud over den hingange skribent
turbalaruse fra dette forum og det siger mig ligesom ikke noget

>Spørger i forbindelse med studie.

Hvad for et studie ?

>Hvis det var muligt ville jeg gerne snakke med nogen med ovenstående
>interesse, selvfølgelig anonymt over email eller lign.

hvorfor skal det være anonymt der er da intet galt i at debatere alt i
mellem himmel og jord på usnet du vil sikkert kunne få en lang snak
med B Warming om sagen der har gjort sig til tals mand igenem mange år
for at det bestemt ikke er skadeligt uagtet han ikke har nogen
erfaringer med det forstået sådan han har ikke besprunget sine egne
eller andre børn og har efter eget udsagn ikke har usømelig omgang med
sine forældre imens de levede

MvH Bo M Mogensen
--
Gør en forskel :http://www.verdensborn.dk/articles.php?lng=da&pg=185