Saftige brugte trusser
Fra : Saftigetrusser

Dato : 05-03-08 11:02

Det tænder mig helt VILDT at fantaserer om, at der sidder en fræk mand
som dig et sted i Danmarks land og nyder duften af mine saftige brugte
trusser.

http://saftigetrusser.lir.dk

Fra : Frank Leegaard

Dato : 09-03-08 16:44

Saftigetrusser wrote:
> Det tænder mig helt VILDT at fantaserer om, at der sidder en fræk mand
> som dig et sted i Danmarks land og nyder duften af mine saftige brugte
> trusser.
>
> http://saftigetrusser.lir.dk

Kunne man evt bytte med nogle saftige spiste æbler?

/F

Fra : Mand

Dato : 12-03-08 20:04

"Saftigetrusser" <saftigetrusser@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Det tænder mig helt VILDT at fantaserer om, at der sidder en fræk mand
> som dig et sted i Danmarks land og nyder duften af mine saftige brugte
> trusser.
Har du prøvet Punkt1?
De har vaskemaskiner til 2295,00
Så dufter dine trusser sikkert bedre