Hjerte
Fra : Hans Mikkelsen

Dato : 06-03-08 01:18

Mojn !!
Jeg har været "på den store tur" fået by-pas med åre fra benet, en ny
hjerteklap fra et svin (så det må passe godt til mig), men har stadig
nogen problemer, som jeg jo så skulle spørge min læge om, men det er
jo teoretikere, har ikke selv prøvet "turen"

Spørgsmål: Hvis min nye hjerteklap, imod forventning begynder at blive
"frastødt" / bliver udsat for for betændelsesangreb, hvad er så de
første ting jeg kan mærke denne proces på ??, eller bliver der blot
"slukket for lyset" -- uden varsel.

Har selv den indstilling, at når det først er kommet til det punkt, så
har jeg ikke en jordisk chance for at fortryde noget eller ærge mig
over noget, blot jeg kan være 1000% sikker på, at jeg ikke pludselig
vågner op i en ovn med 1000 gr. / I en kiste med flere tons jord over
mig

Med venlig hilsen
Hans