Fiberkuren
Fra : Kirsten

Dato : 27-02-08 19:03

hej

Mon der er nogen der der kan huske fiberkuren, hvis der er der skulle ligge
inde med den, vil jeg meget gerne have den.

Mh
Kirsten

Fra : Maria Frederiksen

Dato : 27-02-08 19:58

> Mon der er nogen der der kan huske fiberkuren, hvis der er der skulle
> ligge inde med den, vil jeg meget gerne have den.

Er det ikke den med en-to skiver rugbrød til hvert måltid?

Mvh Maria

Fra : Kirsten

Dato : 28-02-08 20:37

> Er det ikke den med en-to skiver rugbrød til hvert måltid?

johvis spdan noget i deb retning kan bare ikke huske det hele

Fra : Maria Frederiksen

Dato : 28-02-08 21:30

> johvis spdan noget i deb retning kan bare ikke huske det hele

Der er ikke så meget mere i den beskrivelse, jeg ligger inde med. En skive
rugbrød (af de store mørke) til hvert måltid, dvs 3 gange dagligt. Spises
sammen med måltidet.

Mit personlige råd er at drikke et glas vand ekstra efter hvert måltid.

Mvh Maria