Kender I denne crosstrainer ?
Fra : Webpoint

Dato : 17-02-08 19:26

X-postet til dk.helbred.slank og dk.sport.cykling
Opfølgning sat til : dk.sport.cykling

Hej.

Jeg har købt mig en super billig crosstrainer, hvor computeren åbenbart
mangler et målekabel.

Som I kan se på : http://www.5270.dk/motionscyklen/ så er det en ældre
model, men den opfylder mit formål med at få lidt ekstra motion her i de
kolde måneder. Men derfor ville det nu være rart med computerens funktioner
også.

Bliver der sat nye batterier i computeren, kan jeg skifte imellem de
forskellige funktioner, men bag på er der et udtag til noget som ligner
stikket til et jackstik. Hvor den anden ende af det kabel, så skal hen på
selve crosstraineren kan jeg ikke gennemskue.

Så lidt input fra jer, som ved bedre vil blive meget værdsat.

På forhånd tak !

Kim
Odense