HJÆLP MIG JEG KAN IKKE MER
Fra : jk

Dato : 27-02-08 10:49

Hej undskyld jeg skriver Emne med stort men jeg er kørt hel fast og kan ikke
mere

jeg har en datter på 20 det bliver hun den 20/6
hun bor her hos mig og jeg kan ikke så hinde til noget og ikke en gang til
at søge abede . hun gider ikke noget
og vi skændes hele tiden og jeg vil ikke ha hinde her mer for hun gider
ikke noget ... og hun har haft arbejde men det har ikke mer ..
og jeg kan ikke så hunde til at flytte eller søge job ... hvor kan jeg få
hjælp ??

den enste mulighed jeg selv kan se er at jeg skal sige min lejhed op og selv
flytte fra den sted jeg bor ... og det kan da ikke være rigtig jeg skal det

jeg har sagt til hinde 5 - 10 gange hun skal flutte men sker ikke noget ...
og jeg har ikke råd til at betale for hinde også

så hjælp mig

Fra : Dido

Dato : 27-02-08 14:47

Forslag:

1. Lad være med at betale NOGET som helst for hende - hun er myndig og
selv ansvarlig
2. Lad være med at varte op (vaske tøj, lave mad, gøre rent osv)
3. Bed hende om at betale for at bo hjemme - noget må hun jo få,
kontanthjælp?
4. Der må være en sagsbehandler på kommunen du kan tage fat i
5. Hvis alt andet glipper - skift låsen på døren!

Fra : Inger Pedersen

Dato : 27-02-08 17:55

"Dido" <blapper@msn.com> skrev i en meddelelse

> 5. Hvis alt andet glipper - skift låsen på døren!

- mens pigen er udenfor, altså!

Hilsen Inger

Fra : Lars Raaby

Dato : 27-02-08 21:31

jk skrev:
> Hej undskyld jeg skriver Emne med stort men jeg er kørt hel fast og kan ikke
> mere
>
> jeg har en datter på 20 det bliver hun den 20/6
Her i gruppen snakker vi om børn.

--
Venlig Hilsen
Lars Raaby

Fra : me and me

Dato : 27-02-08 22:15

"Lars Raaby" <Lars.Raaby@kabelmail.dk> skrev i meddelelsen
jk skrev:
> Hej undskyld jeg skriver Emne med stort men jeg er kørt hel fast og kan
> ikke mere
>
> jeg har en datter på 20 det bliver hun den 20/6
Her i gruppen snakker vi om børn.

Hvad er dog det for et svar???

Det er moderens BARN vi taler om, hun har en alder på 20, men for moderen
vil det altid være et barn !

Fra : Holst

Dato : 27-02-08 22:36

Lars Raaby wrote:

> Her i gruppen snakker vi om børn.

Ja, hendes problem er vist også, at hun har et hjemmeboende barn på 20,
som ikke vil flytte.

Fra : Frøken Jensen

Dato : 28-02-08 00:55

On 27/02/08 21:31, in article
47c5c89e$0$15876$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk, "Lars Raaby"
<Lars.Raaby@kabelmail.dk> wrote:

> Her i gruppen snakker vi om børn.

Det må være ok at bede om råd angående "voksne" børn der nægter at erkende
deres alder. Det lyder som om denne datter er mindre moden end de fleste
17-årige...

Fra : Patruljen

Dato : 27-02-08 17:32

On 28 Feb., 00:54, Frøken Jensen <a...@me.com> wrote:
> [...]
> deres alder. Det lyder som om denne datter er mindre moden end de fleste

Syntes du moderen virker mere moden ?

Fra : Holst

Dato : 28-02-08 08:42

Patruljen wrote:

> Syntes du moderen virker mere moden ?

Se, det er jo svært at vurdere ud fra få linjer. Mest af alt virker hun
frustreret.

Fra : N/A

Dato : 28-02-08 08:42