Bamse - set i reklame på måske Disney Chan~
Fra : Ukendt

Dato : 20-02-08 16:15

Hej
Min datter på næsten 6 år har i reklamerne på vistnok Disney Channel set en
bamse, som kan give beskeder (på en eller anden måde). Jeg har spurgt i BR
og Toys R Us, men ingen kender noget til en "besked-bamse" - reklamen har
dansk tale, men det er ikke lykkedes mig at se hvor man kan købe denne
bamse. Er der nogen der kan hjælpe mig?

Hilsen Anne-Lise

Brugt pige- og drengetøj sælges på www.sitecenter.dk/boernetoej
25% rabat på tøjbestillinger over kr. 300.-

Fra : Hans Hüttel

Dato : 22-02-08 23:24

In article <47bc440f$0$15876$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk>,
"Trekroner" <xx> wrote:

> [...]
> og Toys R Us, men ingen kender noget til en "besked-bamse" - reklamen har
> dansk tale, men det er ikke lykkedes mig at se hvor man kan købe denne

Prøv at se her:

http://www.vftrade.dk/product.asp?product=124&sub=3

Det er en bamse, der kan optage op til 10 sekunders lyd.

Jeg har også set den til salg på mit lokale posthus.

Hans

Fra : Bettina Hansen

Dato : 25-02-08 09:19

Trekroner wrote:
> [...]
> og Toys R Us, men ingen kender noget til en "besked-bamse" - reklamen har
> dansk tale, men det er ikke lykkedes mig at se hvor man kan købe denne

Jeg har set en lignende reklame på en af de danske kanaler. Bamserne
hedder "Popples" og en google-søgning på dette giver f.eks.
http://www.leg-hobby.dk/catalog/product_info.php?cPath=28_123_225&products_id=3155

og http://www.smilmer.dk/?num=05743210704218&uh=11714

Mvh Bettina

Fra : Ukendt

Dato : 28-02-08 21:14

Bettina Hansen wrote:
> Jeg har set en lignende reklame på en af de danske kanaler. Bamserne
> hedder "Popples" og en google-søgning på dette giver f.eks.
> [...]

Det var lige nøjagtig dem! Fruen takker for hjælpen.

--
Michael