Summasummarum kørt fra et netværksdrev
Fra : Thomas VJ

Dato : 05-02-08 00:44

Hej,

Jeg har tænkt mig at køre Summasummarum 3.x Enterprise fra et netværksdrev.
Jeg er den eneste bruger men vil have adgang til regnskabet både fra min
arbejds pc og min bærbare. Begge kan forbinde til netværksdrevet gennem
internettet på en sikker linje.

Er der noget jeg skal være opmærksom på i forbindelse dermed?

--
Mvh,
ThomasVJ

Fra : Ukendt

Dato : 05-02-08 08:26

> [...]
> netværksdrevet gennem internettet på en sikker linje.
> Er der noget jeg skal være opmærksom på i forbindelse dermed?

Næ' egentligt ikke - andet et HUSK det er et enkeltbrugersystem, så nøjes
med at køre det kun et sted ad gangen og husk at lukke det ene sted inden du
åbner det andet.
Jeg har dog ingen erfaringer med at køre Summa gennem en vpn-linie, men det
kan godt være meget langsomt at starte op, da der skal overføres en
ordentlig mængde data, denne data er tekstfiler og ikke en database....
fortæl endelig hvis du får succes med det. Jeg kender det fra en trådløs
802.11g forbindelse (54gbps)

--
mvh Karsten Madsen / Als IT
SummaSummarum 3 www.alsit.dk