Skærme
Fijala 3554
Køb af projektor
Fra : Lepenseur

Dato : 03-03-08 16:49

Hej alle

Jeg ved ikke om dette er den rigtige gruppe, men nu spørger jeg alligevel.
Jeg er på udkig efter en projektor, som jeg primært skal bruge til at se
film og tv på. Kravene er:

Lavt strømforbrug
Små fysiske dimensioner
Lavt støjniveau

Jeg ved ikke så meget om de tekniske specifikationer, men den skal som sagt
bruges til film og Tv og måske playstation.

Er der nogen, der har anbefalinger i denne retning?

På forhånd tak.

Mvh HP

Fra : Hans

Dato : 03-03-08 17:29

Lepenseur wrote:
> Hej alle
>
> Jeg ved ikke om dette er den rigtige gruppe, men nu spørger jeg
> alligevel. Jeg er på udkig efter en projektor, som jeg primært skal
> bruge til at se film og tv på. Kravene er:

Det ved de meget mere om i gruppen news:dk.teknik.tv+video

Hans

Fra : Jesper Hartoft

Dato : 03-03-08 17:29

Lepenseur wrote:
> [...]
> bruges til film og Tv og måske playstation.
>
> Er der nogen, der har anbefalinger i denne retning?

Næh, men prøv at kigge ind på recordere.dk

Jesper \
København

Fjern UD fra min mail ved direkte svar