Skærme
Fijala 3554
Samsung 2232BW
Fra : Hagar

Dato : 26-02-08 22:17

Hej i gruppen

Min gamle mor har smidt nogle penge efter mig, så jeg kigger lidt på en ny
skærm, og har så set på en Samsung 2232BW
http://www.samsung.com/us/consumer/detail/detail.do?group=computersperipherals&type=monitors&subtype=lcd&model_cd=LS22PEBSFV/XAA

Jeg bruger min computer til spil, hjemmesider og grafik.

Er der noget ondt at sige om denne skærm, eller er det bare om at slå
kløerne i den ?

Hagar

Fra : emj

Dato : 26-02-08 23:22

Hagar skrev:

>har så set på en Samsung 2232BW

Prøv at kikke her
http://www.pcworld.dk/art/9584?page=4

Hilsen emj

Fra : Hagar

Dato : 27-02-08 00:07

"emj" <emj@> skrev i en meddelelse

> Prøv at kikke her
> http://www.pcworld.dk/art/9584?page=4
>
> Hilsen emj

Ja, men Samsung har en responstid på 2ms, og Eizo har 5 ellers er der ikke
den helt store forskel på dem, eller tager jeg fejl ?
Den Samsung de har med i testen, det er jo ikke den samme som jeg linkede
til.

Hagar

Fra : emj

Dato : 27-02-08 04:48

Hagar skrev:

>Ja, men Samsung har en responstid på 2ms, og Eizo har 5 ellers er der ikke
>den helt store forskel på dem, eller tager jeg fejl ?

På en Eizo er sort - sort. Det synes jeg er en væsentlig ting.
2ms eller 5ms er ikke mærkbar forskel.

Hilsen emj