fejl i MySQL efter opgradering
Fra : Lars Raaby

Dato : 15-02-08 21:24

Jeg har været ved at opdater min wordpress blog.
Nu kan jeg ikke få vist mine indlæg. Men jeg får vist nogle
indlæg så lå i en mappe som er slettet.

Min blog lå i http://lars.raaby.dk/blog/ Jeg har slettet mappen
"blog" og så indstaleret wordpress i roden på
http://lars.raaby.dk/ Det har virket som det skulle lige indtil i
dag. Jeg har skrevet flere indlæg og alt har virket som det
skulle lige indtil i dag hvor jeg opgraderede.

Hvordan sletter jeg den mappe der hedder blog i min database?
Det må være der fejlen er.

Jeg har ikke taget back up af min database inden jeg startede.
--
Venlig Hilsen
Lars Raaby

Fra : Jesper Staun Hansen

Dato : 17-02-08 22:38

Lars Raaby wrote:
> [...]
> Det må være der fejlen er.
>
> Jeg har ikke taget back up af min database inden jeg startede.

husk at køre mysql_upgrade på serveren for at få tjekket db'erne imod
den rigtige version.